Mr.Anki Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vis du gjør som Pac-Man sier å leser litt lengere bak finner du svaret. Siden det var vanskelig så kan du ta en titt her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Too late Endret 4. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det er vel fordi at de måtte være raske når de seatet for å få en hel rekke. Da bare seatet de alle tilfeldig på rekka, bare for å ha plassene. De har som sagt tenkt å vente noen uker til det værste seating-rushet har gitt seg før de plaserer oss der vi virkelig skal sitte. Så det kommer til å ordne seg. Og da er det lurt å vente med å printe ut biletten din til plassen din har blitt endelig, da plassen din er lagret i biletten. Printer du ut biletten nå, vil den være uttadert når TG starter. (Om det har noen betydning vet jeg ikke.) EDIT: nå kom det mange poster samtidig her... Endret 4. mars 2009 av Hanky_ Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk når visse personer sa les lenger bak leste jeg kun tre siste sidene. Men i hverfall da fikk jeg roa nervene med de siste innleggene her Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk når visse personer sa les lenger bak leste jeg kun tre siste sidene.Men i hverfall da fikk jeg roa nervene med de siste innleggene her Veldig bra gjort å bli irritert på folka før du i det hele tatt begynte å lete, i alle fall. Lenke til kommentar
Mr. Perfecto Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hei. lurte på om det er forsent å melde seg på HW-rekka? vil gjerne melde på 5 stykker, Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sett WheelMan som seater, si ifra her i tråden, og send Iceman en mail slik beskrevet i førsteposten. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Viss h*n melder seg på mangler vi bare 1 person fra å fylle hele rekka Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vi burde nesten hatt flere bannere Lenke til kommentar
username882 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kanskje.. Det ville funket. Meeeen jeg tar det som et ja. Basskuk lager HW banner Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg trodde du mente jeg skulle være banner, jeg Men jeg har nok litt for mye på timeplanen frem til TG til å få mekka banner. Om noen har med skriver, eller har lyst til å skrive ut før TG, kunne vi jo gått for samme løsningen som i 07. Lenke til kommentar
Mr. Perfecto Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 sånn da har jeg meldt oss 5 på. og håper jeg har gjort det riktig. tok adrian jelktvik/wheelman som seater. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da mangler vi bare én for to fulle rader da eller? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nice WheelMan, din tur til å jobbe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har bare fått en bilett satt på meg, du må sette alle Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jeg har ei hylle som har veldig lyst til å bli prydet av et banner, trenger bare noen til å lage det så skal jeg fikse resten med montering og fester osv.. snakk om en hylle som strekker seg over 4 plasser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå