TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sånn da var nettop hylla "mi" vokst fra 2 palsser til 4.. Et skritt nærmere verdensherredømme var det du som skulle med på hylla vår? Ja og jepp! Dette er hylledebuten min, ganske stort, altså :b Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 min også begynner stort vettu:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) For dere som skal på Ivar Hylla så kan det jo være kjekt å dra med seg noen slike. De er også flatpakket og kan monteres og demonteres for lettere frakting og gjør at du slipper å la alt som er lett å grabbe med seg ligge å flyte løst. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50116079 Man får de i flere farger i selve butikken og tar 2min å montere. De kan stables i Ivar hylla. Ellers kan en slik være fin å ha med seg, men da må man ha plass i bilen på vei hjem igjen. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20095083 På denne kan evt montere en liten hengelås så du kan låse en skuff eller to. EDIT: De koster 70-80,- stk, og er slik deltakerne kan ta med seg og ikke den som fikser hylla. Endret 2. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 meh.. jeg har ikke råd til noe mer XD finner vel noe som passer greit hjemme. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er vel uansett for seint å melde seg på HW- rekka nå? Hadde gleda meg til å dra med kjæresten, men har seg sånn at hun må refundere billetten sin.. Vil helst ikke gjøre det samme, men gidder ikke sitte alene på et dumt sted et helt Tg ._. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Send en mail/PM til Iceman å hør om det enda er mulig å melde seg på? Så har du ihvertfall hørt om det er for sent. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da har jeg valgt ismannen som seater Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Da har jeg valgt ismannen som seater Velkommen etter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da har jeg valgt ismannen som seater Velkommen etter. Lol'd.. Jeg har også fått forespørsler fra noen snille sjeler jeg kjinner, som igjen har ført til at raden har vokst betraktelig. Har du seatet Duke, ismann? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Har du seatet Duke, ismann? I hytt og gevær. Hvem er det som har satt seg selv eller noen andre som seater innimellom på rekka, er en del som var grønne (mine) på søndag som har blitt brune (en eller annen nisse sine) til i dag? Endret 3. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det har skjedd noe bug, tror jeg. For jeg har plutselig tre stk midt oppe i ditt område Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Det har skjedd noe bug, tror jeg. For jeg har plutselig tre stk midt oppe i ditt område Noen som driver og bytter seater i hytt og pine da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Når kommer seatmap? Ehm... ja.. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når kommer seatmap? Ehm... ja.. *Smekk på pungen* Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha! Akkurat det svaret vi ventet på Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Når kommer seatmap? Ehm... ja.. *Smekk på pungen* /sad Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da hadde Mr. Anki og kameraten meldt seg på også, så nå er det bare 6 plasser til - så fyller vi jaggu hele rekka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå