Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 skritt... :fun:

@Iceman:

Jeg vet dette egentlig er for sent nå, men jeg fikk akkurat kjøpt meg billett, og lurer på om det kaaanskje er mulig å skvise inn èn ekstra person i hw-rekka eller om det er helt umulig nå... :innocent: Skulle gjerne vært på den rekka om mulig. (Kan sende en mail viss det trengs...)

Lenke til kommentar

@Iceman:

Jeg vet dette egentlig er for sent nå, men jeg fikk akkurat kjøpt meg billett, og lurer på om det kaaanskje er mulig å skvise inn èn ekstra person i hw-rekka eller om det er helt umulig nå... :innocent: Skulle gjerne vært på den rekka om mulig. (Kan sende en mail viss det trengs...)

Sett meg som seater og send en mail med ditt fulle navn, så skal jeg se om vi har plass til å breie oss enda når jeg er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar

Iceman, om ikke penger hva annet kan vi "bribe" deg med ? ^^

Sjokolade, Redbull, errr.... "andre tjenester" ?

meh, tar uansett hvilke plass det skulle værre, bare det ikke er ytterst på rekka, blir så jævla kaldt der....

TG06, satt ytterst på rekka mot tribuna under det giga skøyta....brrrrr...d-det var kaldt det... >_<

Lenke til kommentar

Kan ennå huske irritasjonen da folk kom forbi svette og klaga over hvor varmt det var, så satt vi ytterst med teppe og jakker og hakket tenner og så på dem som klagde med galge blikk...

Det gikk så langt at vi ble til slutt unngått på grunn av mer eller mindre sure miner av folk gikk att og fram i t-skjorter og det oste av misunnelse under hva enn folk brukte for å holde varmen...

Lenke til kommentar

@Iceman:

Sett meg som seater og send en mail med ditt fulle navn, så skal jeg se om vi har plass til å breie oss enda når jeg er ferdig på jobb.

Takk takk! :D

*Reddende engel* :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...