MrPancake Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Får se om ikke jeg også drar på TG i år Skal i såfal vurdere HW-rekka Hvor mange ledige plasser er det BTW? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 2 rader over hele hallen, var det ikke det? Så det er nokk av dem Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 2 rader over hele hallen, var det ikke det? Så det er nokk av dem Stemmer. Men jeg regner med at det blir de vanlige to rekkene på en side. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvordan blir det for meg? - det er litt usikkert om jeg i hele tatt kommer på tg09 - men hvis jeg kommer, så har jeg lyst til og være på hw rekka .. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg blir med på rekka regner jeg med. Må bare få oversikt over hvem og hva jeg skal med Skrev mest for å få den i innlegga mine Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Regner ikke med at det skulle gått ann å få kjøpt en tskjorte uten å være med på rekka? Sitter alltid med venner på TG (hvorav ingen av medlem her), men likte skjorta. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hmm, gidder du skrive opp en liste i førstepost Iceman? Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Iceman. Virker som om jeg er litt utdatert siden i fjor(08). Det har vært en del forberedelser ser jeg. Skal være med i år(09) òg. Er det mange påmeldte på HW-rekka i år? Jeg tar med meg 4 stk, hvorav to var med i fjor. Kan du avsette 5 plasser i mitt navn? så skal du få opplysninger av dem når bilettene legges ut på PTN. Du får opplysningen på mail-adressa som er oppført i 1.post. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Er ikke så mange påmeldte enda, men de kommer etterhvert. Liste kommer i førsteposten i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg og Programvare skal dele på 3 eller 4 plasser hvis vi ikke blir crew. Kan man sitte i hw-rekka selv om man er crew eller må man sitte i crewområdet? Jeg og Programvare skal dele på 3 eller 4 plasser hvis vi ikke blir crew. Kan man sitte i hw-rekka selv om man er crew eller må man sitte i crewområdet? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper det blir Panther-babes i år også. Og husk VARMT TØY. Flere ved hw-rekka i fjord som ble forkjølt pga. kald trekk. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg skal hvertfall være med som sist gang ;D Helst midt mot senen men det blir vell senere.. Skal først å fremst sjekke hvor mange som skal være med. Så sier jeg ifra på mail Endret 7. desember 2008 av dizment Lenke til kommentar
mooE Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal være med i år også skal vel sitte med ganske mange i år:P Lenke til kommentar
mooE Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 noen som vet når vi kan kjøpe biletter? og er det fortsatt partyticket som selger? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er ingen som vet når billetslaget starter. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 noen som vet når vi kan kjøpe biletter?og er det fortsatt partyticket som selger? Joakim, TG 09 er ikke i år .. men neste år ;D 09!!! Så må du lese litt mere ! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal så definitivt på TG'09! Har ikke vært der siden TG'07 og da ble det litt rot så jeg mistet plassen min på HW-rekka av en eller annen uforklarlig grunn? Usikkert hvor mange jeg drar med da, er hvert fall meg og en kompis, men vi blir nok mest sannsynlig totalt minst 3-5stk? Det er vell ikke noe problem om jeg drar med 2-3 som ikke har noen forbindelse med HW.no i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Registrer en bruker her, så blir det litt lettere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå