Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det de som er påmeldt eller de som ikke er? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Gjør du deg klar til klokka slår 8 slag Iceman? Jeg jobber ræva av meg her Alle bør lese gjennom følgende svarteliste, se om de finner seg selv eller noen de kjenner der, og se til helvete å sette meg som seater/gi seg til kjenne med fullt navn innen kl 2000 Aleksander Vassdal Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland Andreas Killi Jørgen (eide) Moe Øyvind Jenssen Jørgen Svanholm braaken92 [email protected] Joachim Roland [email protected] Simen Fosse Stenberg Cecilie Aspheim Maren Holmstad Håvard Helberg [email protected] Stian Sandvold QBab Morvind [email protected] [email protected] Øystein Røstad Adrian Knutsen Lasse Jørgensen Jakob Skogli Dette er da de som er påmeldt, men jeg ikke finner i lista over tilgjengelige billetter på PTN. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ok, da er min i boks:D /klappe iceman på hodet siden han kjør en kjempe jobb! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg tar en absolutt siste gjennomgang av lista vs PTN mellom 1900 og 2000. Om noen har satt meg som seater, men jeg ikke finner dem på lista mi, blir de plassert der det passer meg. Om noen står på lista mi, men ikke har satt meg som seater, blir de ikke seatet. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har nå sendt deg en mail Iceman™. Håper det ikke er altfor sent. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Om hva da? Påmelding på hw-rekka? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 !Påmelding stenger 28/2-09 kl 2359! Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gjør du deg klar til klokka slår 8 slag Iceman? Jeg jobber ræva av meg her Alle bør lese gjennom følgende svarteliste, se om de finner seg selv eller noen de kjenner der, og se til helvete å sette meg som seater/gi seg til kjenne med fullt navn innen kl 2000 Aleksander Vassdal Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland Andreas Killi Jørgen (eide) Moe Øyvind Jenssen Jørgen Svanholm braaken92 [email protected] Joachim Roland [email protected] Simen Fosse Stenberg Cecilie Aspheim Maren Holmstad Håvard Helberg [email protected] Stian Sandvold QBab Morvind [email protected] [email protected] Øystein Røstad Adrian Knutsen Lasse Jørgensen Jakob Skogli Dette er da de som er påmeldt, men jeg ikke finner i lista over tilgjengelige billetter på PTN. Det er jeg som er "[email protected]" Fulle navn er Børre Arnøy ... håper du kan fjerne meg ifra svartelista nå Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Har nå sendt deg en mail Iceman™. Håper det ikke er altfor sent. Det går, under sterk tvil, greit. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 [email protected] aka. Børre Arnøy. Han er en venn av meg, i min gruppe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det som ikke kommer klart frem er at de på listen også må sette han som seater.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Det som ikke kommer klart frem er at de på listen også må sette han som seater.. Det kan godt hende de jeg kun har e-mail adresse til har gjort det, men det er umulig å søke opp folk effektivt på e-mail på PTN... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han har såvidt jeg vet allerede satt han som seater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Du har det sikkert travelt nok, men lista over påmeldte på 1.post er vel ikke oppdatert nylig? Finner ikke gruppa "(^_^)" med 1stk Duffman og 2stk Kay Sindre. Sendte e-mail 23/2 fra email kaysindres(krøllalfa)hotmail.com edit: Ja selvsagt er du satt som seater på alle bilettene. edit2: Imponert!Svar på 1 minutt! Endret 1. mars 2009 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Du har det sikkert travelt nok, men lista over påmeldte på 1.post er vel ikke oppdatert nylig? Finner ikke gruppa "(^_^)" med 1stk Duffman og 2stk Kay Sindre. Sendte e-mail 23/2 fra email kaysindres(krøllalfa)hotmail.com edit: Ja selvsagt er du satt som seater på alle bilettene. Helt riktig, førstepost er ikke oppdatert, og det skjer ikke før senest i morgen. Men dere er der, alle som har sendt mail innen nå er der. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du skal ha skryt for arbeidet Kommer du til å seate oss kl 20? Så jeg kan gå inn på PTN og sjekke 20.30? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Du skal ha skryt for arbeidet Kommer du til å seate oss kl 20? Så jeg kan gå inn på PTN og sjekke 20.30? Forhåpentligvis. Ikke fortvil når dere får mail om at seater er endret, jeg bare fordeler litt arbeid så vi er sikre på å få plassene vi vil ha. Det ser ut til at vi kommer til å oppta ca 120 plasser, det er 115 som har satt meg som seater, det 115 som har satt meg som seater, hvorav jeg kun kan identifisere 93. Endret 1. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 går det ann og adde en person til ei gruppe nå, som allerede er adda på HW rekka? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 går det ann og adde en person til ei gruppe nå, som allerede er adda på HW rekka? Jeg takler en person, ja. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Gjør du deg klar til klokka slår 8 slag Iceman? Jeg jobber ræva av meg her Alle bør lese gjennom følgende svarteliste, se om de finner seg selv eller noen de kjenner der, og se til helvete å sette meg som seater/gi seg til kjenne med fullt navn innen kl 2000 Aleksander Vassdal Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland Andreas Killi Jørgen (eide) Moe Øyvind Jenssen Jørgen Svanholm braaken92 [email protected] Joachim Roland [email protected] Simen Fosse Stenberg Cecilie Aspheim Maren Holmstad Håvard Helberg [email protected] Stian Sandvold QBab Morvind [email protected] [email protected] Øystein Røstad Adrian Knutsen Lasse Jørgensen Jakob Skogli Adrian Knutsen, Lasse Jørgensen og Jakob Skogli har satt deg som seater... Kan du si hva som er problemet med dem? Endret 1. mars 2009 av eirjep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå