Breidablik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hmm... Jeg tror nok ikke jeg får meg billett i tide. Det ser ikke slik ut iallefall. Så det blir vel ikke noe TG likevel, da... Jaja, sånn kan det gå her i livet... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har i det minste satt Iceman som seater på alle tre billettene, så da er det bare å vente på at han skal legge til Maestro og Agurken, så burde alt være i boks for oss, bare 40 dagers ventetid som må bli overstått.... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg meldt meg på Lenke til kommentar
dizment Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 har satt deg som seater nå , skal få de andre til å sette deg som seater også ! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Om du ikke vil ha noe fra stjålet, allier deg med hele HW rekka ibytte mot Drikkevarer og lignende Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det sant at vi uten en "gjeng" blir random plasert? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Er det sant at vi uten en "gjeng" blir random plasert? De uten gruppe blir plassert der det passer for å få regnestykket til å gå opp. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dvs. fyllmasse, og helt logisk. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvorfor er det bare en som står for hw rekka ? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fordi det hadde blitt veldig upratisk med flere seatere. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hey, bare lurer på om du har registrert påmeldelsen min? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Hey, bare lurer på om du har registrert påmeldelsen min? Den er mottatt iallefall, tar en siste opdatering av lister og seatmap på dagen i morgen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har enda ikke mulighet for å velge seater Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Serriøst? Du finner det på bilettenumret, akkurat som du har gjort før.. ? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Duke, ikke mlighet? How to pick a seater: - * Log on to Partyticket.net - Choose "The Gathering 2009" * Click on "Your Account" - Find the ticket named "The Gathering 2009 ticket", and press the number to the left of it. * At this screen you can choose "Pick new seater", and you'll get a new screen with a search field. * Enter the nick / name / e-mail of the person you want as your seater, hit search, and choose the right person from the list. * You have now chosen a seater for your ticket. If you change your mind, or picked the wrong person, you can change this at any given time by repeating the steps above. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Poll er stengt. Resultatet ble: To rekker på tvers av hallen [ 27 ] [40.30%] Fire rekker på en side av hallen [ 21 ] [31.34%] Jeg vil bare stemme [ 19 ] [28.36%] Endret 1. mars 2009 av b-real Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Da blir det HW-rekke, ikke HW-klump. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gjør du deg klar til klokka slår 8 slag Iceman? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Gjør du deg klar til klokka slår 8 slag Iceman? Jeg jobber ræva av meg her Alle bør lese gjennom følgende svarteliste, se om de finner seg selv eller noen de kjenner der, og se til helvete å sette meg som seater/gi seg til kjenne med fullt navn innen kl 2000 Aleksander Vassdal Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland Andreas Killi Jørgen (eide) Moe Øyvind Jenssen Jørgen Svanholm braaken92 [email protected] Joachim Roland [email protected] Simen Fosse Stenberg Cecilie Aspheim Maren Holmstad Håvard Helberg [email protected] Stian Sandvold QBab Morvind [email protected] [email protected] Øystein Røstad Adrian Knutsen Lasse Jørgensen Jakob Skogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå