Elanee Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ikke noe problem det bare til å ha en fjernbar "bomm" plasser en litt kraftig kar midt i veien han kan flytte på seg selv ved brann Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 høres bra ut. alle dere som er kraftige 110kg+ lag en liste:() Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Er fortsatt et ganske sakelig lass med folk som ikke har satt meg som seater her enda, om det ikke er gjort innen seatingen starter på søndag kan dere bare glemme HW-rekka. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er fortsatt et ganske sakelig lass med folk som ikke har satt meg som seater her enda, om det ikke er gjort innen seatingen starter på søndag kan dere bare glemme HW-rekka. Jeg har satt deg som seater ^^ Hvorfor melde seg på her hvis de ikke har nok interesse til å sette deg som seater? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Er fortsatt et ganske sakelig lass med folk som ikke har satt meg som seater her enda, om det ikke er gjort innen seatingen starter på søndag kan dere bare glemme HW-rekka. Jeg får som sagt ikke satt deg som seater før jeg får bestilt billett (noe jeg satser på blir en mulighet til), men jeg tror nok ikke det blir mulig før den 28. Betyr det at det er helt klin umulig å bli med på rekka? Endret 25. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
username882 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor melde seg på her hvis de ikke har nok interesse til å sette deg som seater? Fordi di slacker, eventuelt at de ikke har fått med seg at man kan velge seater? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er fortsatt et ganske sakelig lass med folk som ikke har satt meg som seater her enda, om det ikke er gjort innen seatingen starter på søndag kan dere bare glemme HW-rekka. Jeg får som sagt ikke satt deg som seater før jeg får bestilt billett (noe jeg satser på blir en mulighet til), men jeg tror nok ikke det blir mulig før 28. Betyr det at det er helt klin umulig å bli med på rekka? Folk som satt seg i køen på mandag (Forrige mandag) har billett men ikke du hvordan lar det seg gjøre? Blir det noen tyveri på HW rekka? eller passer alle på? x] Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Han som satt ved siden av meg på HW-rekka i fjor fikk frastjålet stolen sin - mens han satt i den. (Sa han.) Han fant den igjen ganske fort da. Jeg var ikke der da det skjedde, så hvorfor de da ikke tok noe fra plassen min vet jeg ikke. Du kan altså ikke være 100% trygg på at det ikke kommer noen å stjeler, men som alltid på TG uansett hvor du sitter, bør du alliere deg med sidemannen. Men HW-rekka kommer sansynligvis til å bli plassert på et sted med lite trafikk (Hvis Iceman™ gjør jobben sin på søndag), rekkene blir en av de med vanlige avstander mellom (ikke en av de med stor avstand mellom) et stykke bak midten, så det er ikke det mest utsatte stedet for tyveri. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Blir det noen tyveri på HW rekka? eller passer alle på? x] Jeg har store planer om å rundstjele HW-rekka totalt Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da skal jeg legge en bjørnefelle i baggen min... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han som satt ved siden av meg på HW-rekka i fjor fikk frastjålet stolen sin - mens han satt i den. (Sa han.) Muligens, det er noe tidlig om morgenen for meg nå.. men eh? Åssen fikk han til det? :!: Også jeg er rimelig stor så jeg melder meg til bomansvarlig Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ha med webkamera folkens og sett det til å ta bilder hvert andre sekund så ser dere hvem tyven er... Bare å legge en genser litt over og slå av skjermen. Så er det bare å gå til security crewet med bildene. Endret 26. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ha med webkamera folkens og sett det til å ta bilder hvert andre sekund så ser dere hvem tyven er... Bare å legge en genser litt over og slå av skjermen. Så er det bare å gå til security crewet med bildene. Skal gjøre det xD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) synes vi skal ha en side på nettet hvor alle de som har med seg webcam på HW rekka kan legge ut en live stream som blir tatt opp så kan alle se om det er noen som tar med seg noe. fett med bevis fra flere vinkler! Endret 26. februar 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ha med webkamera folkens og sett det til å ta bilder hvert andre sekund så ser dere hvem tyven er... Bare å legge en genser litt over og slå av skjermen. Så er det bare å gå til security crewet med bildene. win-win idea! Evt sette til å ta opp ved bevegelse.. ..*bestille webkamera* Lenke til kommentar
epyks Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg får som sagt ikke satt deg som seater før jeg får bestilt billett (noe jeg satser på blir en mulighet til), men jeg tror nok ikke det blir mulig før den 28. Betyr det at det er helt klin umulig å bli med på rekka? Jeg tror det er utsolgt for billetter. Ser hvertfall slik ut inne på PartyTicket og Gathering. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, jeg vet det, men de billettene som blir refundert blir solgt ut igjen til de som stilte seg i kø (deriblandt meg). På et døgn har jeg gått fra 166. plass til 129... Så jeg KAN forstatt få meg billett i tide, selv om jeg tviler... Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg får som sagt ikke satt deg som seater før jeg får bestilt billett (noe jeg satser på blir en mulighet til), men jeg tror nok ikke det blir mulig før den 28. Betyr det at det er helt klin umulig å bli med på rekka? Jeg tror det er utsolgt for billetter. Ser hvertfall slik ut inne på PartyTicket og Gathering. Tror også jeg [ Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå må du skjappe deg å svare Ida Ballestikk Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå må du skjappe deg å svare Ida Ballestikk Jada.. svarte sekundet etter bilde ble tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå