Ethernet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvor lenge må man regne med å stå utenfor skipet om man møter opp kl 9? Er det liksom snakk om mange timer? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe. Guttersnipe: Ok. Du kan få 500 i gull og 250 tømmer. Det klarer du vel å gjøre noe flott ut av? hvis tømmeret er malt opp og laget spon plater og "bjelker" på 2x2" og gullet solgt for en valutta som er brukbar i norge så ja:) Tja. Ville du ikke ha noe å gjøre? Her har du prosjekt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Burde jeg sitte på HW-rekka med masse gærne forumfolk, eller på Hadelandsrekka med masse gærne Hadelandsfolk? HW så klart Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 @TheMartine; Jeg trodde du var slik minimalist når det gjaldt plassen på TG? ....Eller LAN generelt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 *kosepå* Ikke så veldig lenge igjen nå faktisk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 @TheMartine; Jeg trodde du var slik minimalist når det gjaldt plassen på TG? ....Eller LAN generelt. Ja, jeg er egentlig det. Latterlig lite jeg har med meg, faktisk. Gidder ikke bære så mye, vøtt Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 *kosepå* Ikke så veldig lenge igjen nå faktisk Nice! Jeg spurte et eller annet sted etter ei sånn side, men fikk ikke veldig mye respons. Takker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 42 dager... bah kommer til og ta ÅR:P gleder meg som en liten ungen til julaften:D men ja har vel noe skole arbeid jeg kan kose meg med i mellomtiden:P Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 @TheMartine; Jeg trodde du var slik minimalist når det gjaldt plassen på TG? ....Eller LAN generelt. Ja, jeg er egentlig det. Latterlig lite jeg har med meg, faktisk. Gidder ikke bære så mye, vøtt Også hender det jo du må trille traller osv for meg også, så.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Yay, nå har jeg 55 billetter å kødde med Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Iceman™, du bør lese litt bakover i tråden. Vi trenger en poll. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Å ismannen plaserte oss alle sånn han føler for det. *hmm hvor mye kan jeg klare og spre dissa idiotene som fortror meg med plasseringen av biletten sin* stakk i dusjen vi får spammes i morra folkens:) Endret 24. februar 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yay, nå har jeg 55 billetter å kødde med *host*har du lyst har du lov*host* Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om jeg skal ta med hylla(evt. hyllene) fra i fjor jeg... Fin hylle. Kjøpt noe og satt sammen`? xP Trenger en hylle noe på ikea? xD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Å ismannen plaserte oss alle sånn han føler for det. *hmm hvor mye kan jeg klare og spre dissa idiotene som fortror meg med plasseringen av biletten sin* stakk i dusjen vi får spammes i morra folkens:) Jeg har sett meg ut en fantastisk liten plass heeeelt bakerst i hallen, så langt unna oss andre som mulig til deg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) /cry.. Endret 24. februar 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Avstemning er bestilt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om jeg skal ta med hylla(evt. hyllene) fra i fjor jeg... Fin hylle. Kjøpt noe og satt sammen`? xP Trenger en hylle noe på ikea? xD Kjøpte en gammel hylle som hadde riktige mål fra finn.no. Det er egentlig permhyller. Med "rullgardin-dør" foran. Låsbar. Genial! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om jeg skal ta med hylla(evt. hyllene) fra i fjor jeg... Fin hylle. Kjøpt noe og satt sammen`? xP Trenger en hylle noe på ikea? xD Kjøpte en gammel hylle som hadde riktige mål fra finn.no. Det er egentlig permhyller. Med "rullgardin-dør" foran. Låsbar. Genial! Ja syns den døra var helt genial xD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg stenger påmeldingen kl 2359, lørdag den 28. Februar, alle påmeldinger som mottas etter dette, vil bli blankt ignorert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå