TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Burde jeg sitte på HW-rekka med masse gærne forumfolk, eller på Hadelandsrekka med masse gærne Hadelandsfolk? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor spør du? hw! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hw-rekka seff, hva ellers?! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Burde jeg sitte på HW-rekka med masse gærne forumfolk, eller på Hadelandsrekka med masse gærne Hadelandsfolk? Styr unna de der gærne Hadelendingene du... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva er i så fall fordelene ved å forlate mine egne og heller sitte på HW-rekka? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Vi er tøffe? Vel, jeg, i hvert fall. Endret 24. februar 2009 av basskuk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hehe, den der var litt inbilsk, må jeg si... Edit: Til Bushmann Endret 24. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er resten av dere bare halvparten så kule som meg, har jeg vanskelig for å tro at noen kan toppe oss! Fra spøk til revolver, så kommer det vel an på hvem du kjenner best. Er vel kun det sosiale som er forskjellen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du får se ekte nerder Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe, ekte nerder er ingen ukjent verden for meg, altså. Saken er at jeg har sittet på samme rekka i ti år nå, men det er stadig færre der jeg kjenner. I år er det bare meg og to til jeg kjenner på Hadelandsrekka, så jeg vurderer å bare flytte meg over til HW sin, i og med at det er så mange kule folk på forumet, lzm :b Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Shit glemte å følge med på når en kunne seate... jaja iceman, du er lagt til som Seater og gud veit, fant ikke mailen din i kurven her en plass... >_< jaja, det blir flere hadlendinger i HW rekka Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) 96 opptatte plasser, syns vi skal grei minimum 100 eller 2 fulle rekker Endret 24. februar 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva er i så fall fordelene ved å forlate mine egne og heller sitte på HW-rekka? Jeg er dine egne. Om du og mort godkjenner det, melder vi oss på! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, LueDotten, det var deg og Mortar-Mort jeg tenkte på. Hmz...skal høre med ham, jeg. Det frister veldig =) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hehe, ekte nerder er ingen ukjent verden for meg, altså. Saken er at jeg har sittet på samme rekka i ti år nå, men det er stadig færre der jeg kjenner. I år er det bare meg og to til jeg kjenner på Hadelandsrekka, så jeg vurderer å bare flytte meg over til HW sin, i og med at det er så mange kule folk på forumet, lzm :b En ting er sikkert, jeg skal stikke innom hw rekka 4 sure eneste morsomme med hadeland rekka er vel at der går det i dialekt. Endret 24. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En ting er sikkert, jeg skal stikke innom hw rekka 4 sure eneste morsomme med hadeland rekka er vel at der går det i dialekt. Ja, hehe. Det er jo som å være hjemme, bare på TG :b Troooor det blir HW-rekke i år jeg, gitt. Let's go for it, LueDotten. Mort er med...eller, Mort gir ikke en halv faen, hehe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hmm.. kanskje jeg skulle joina hadelands rekka og kanskje funnet noen gamle kjente:D (bodde der i 13 år eller noe) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Om jeg forstår riktig, så er det etter tegningen i førstepost slik at vi skal sitte som jeg har vist på venstre side av bildet mitt. Men ville det ikke vært bedre om vi satt sånn som jeg har tegna opp til høyre? Noen enig? rekkkekeeee.bmp Endret 24. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 har spurt etter en lignende tegning før, men har ikke fått noe svar:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå