Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det seg atter en gang slik at jeg har hatt et liv i helga, så jeg har ikke hatt tid til å sitte og oppdatere seatmap for hver eneste person som har meldt seg på.

Jeg går over innboksen og oppdaterer i kveld eller i morgen kveld.

Da er alt oppdatert i henhold til de forståelige mailene jeg har fått.

Dere som ikke gjør dere fortstått vet hvem dere er...

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nå kjøpt 5 biletter til TG. Den ene er jeg som user mens de andre har ingen user. Altså ingen mulighet for seater, hørt tidligere i tråden at det kommer etterhvert. Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine?

Et spørsmål til må mine fire andre venner også lage PTN konto?

Lenke til kommentar
...

Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine?

...

Du som har kjøpt billettene er eier, og kan linke disse til andre PTN-kontoer, slik at disse personene kan bruke dem (users). Velger du seater gir du bare retten til å plassere deg over til ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hei!

Jeg har nå kjøpt 5 biletter til TG. Den ene er jeg som user mens de andre har ingen user. Altså ingen mulighet for seater, hørt tidligere i tråden at det kommer etterhvert. Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine?

De fire andre vennene dine må lage seg en PTN konto hver som du setter som user (en venn per bilett) på de fire bilettene du har uten user.

Når PTN åpner for mulighet til å sette seater så velger du: Iceman™ of [hore] Som seater.

Lenke til kommentar
Hei!

De fire andre vennene dine må lage seg en PTN konto hver som du setter som user (en venn per bilett) på de fire bilettene du har uten user.

Når PTN åpner for mulighet til å sette seater så velger du: Iceman™ of [hore] Som seater.

Men er det da sånn at jeg velger seater for meg og mine fire venner som er user av bilettene eller må hver og en av oss gjøre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...