Petter Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sånn da var mine biletter i Boks da er det bare og vente på at seating åpner og at jeg får somlet meg på IKEA så er en klar for TG<3 Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 HW rekka påmelding sendt Tog billetter og Tg billeter i boks, nå er det litt planlegging og pakke planlegging som gjenstår ^^ Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Orker du å oppdatere seat mappet Iceman? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har det seg slik at to, av ukjente grunner, hopper av hylla vår. Det betyr to åpne plasser for dere - kontakt via PM eller MSN (i profil) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Orker du å oppdatere seat mappet Iceman? Ja hadde vært greit få bekrefta at du er med så ikke plutselig er du ikke med når seatingen starter. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Nå har det seg atter en gang slik at jeg har hatt et liv i helga, så jeg har ikke hatt tid til å sitte og oppdatere seatmap for hver eneste person som har meldt seg på. Jeg går over innboksen og oppdaterer i kveld eller i morgen kveld. Da er alt oppdatert i henhold til de forståelige mailene jeg har fått. Dere som ikke gjør dere fortstått vet hvem dere er... Endret 22. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg har nå kjøpt 5 biletter til TG. Den ene er jeg som user mens de andre har ingen user. Altså ingen mulighet for seater, hørt tidligere i tråden at det kommer etterhvert. Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine? Et spørsmål til må mine fire andre venner også lage PTN konto? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Alle som skal ha billett må ha PTN konto. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ...Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine? ... Du som har kjøpt billettene er eier, og kan linke disse til andre PTN-kontoer, slik at disse personene kan bruke dem (users). Velger du seater gir du bare retten til å plassere deg over til ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da har jeg sendt inn søknad om å være med på rekka!(3 plasser) =) Da er vi oppe i 99 opptatte plasser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei!Jeg har nå kjøpt 5 biletter til TG. Den ene er jeg som user mens de andre har ingen user. Altså ingen mulighet for seater, hørt tidligere i tråden at det kommer etterhvert. Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine? Et spørsmål til må mine fire andre venner også lage PTN konto? De fire andre vennene dine må lage seg en PTN konto hver som du setter som user (en venn per bilett) på de fire bilettene du har uten user. Når PTN åpner for mulighet til å sette seater så velger du: Iceman™ of [hore] Som seater. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 er det 1 mars vi får velge seater? synest jeg leste noe med grupper på 30+ kan velge seater da eller noe.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 er det 1 mars vi får velge seater? synest jeg leste noe med grupper på 30+ kan velge seater da eller noe.. gathering.org Det står der. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei!Jeg har nå kjøpt 5 biletter til TG. Den ene er jeg som user mens de andre har ingen user. Altså ingen mulighet for seater, hørt tidligere i tråden at det kommer etterhvert. Er det da sånn at jeg på en måte "gir" deg bilettene mine? Et spørsmål til må mine fire andre venner også lage PTN konto? De fire andre vennene dine må lage seg en PTN konto hver som du setter som user (en venn per bilett) på de fire bilettene du har uten user. Når PTN åpner for mulighet til å sette seater så velger du: Iceman™ of [hore] Som seater. Men er det da sånn at jeg velger seater for meg og mine fire venner som er user av bilettene eller må hver og en av oss gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis du står som owner av bilettene kan du sette seater på alle sammen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Æsj. "Hoved-rekka" er full jo.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Æsj. "Hoved-rekka" er full jo.. HVem "hoved" rekke? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Æsj. "Hoved-rekka" er full jo.. HVem "hoved" rekke? Den som er full. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Den mot scena?? Skjønner ikke det Excel greiene.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 husker ikke om jeg har spurt om detta før, men hvor blir vi plassert i selve hallen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå