Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Bare lurer.. skal dere har med heisekran eller no inn i skipet? Den saken må jo veie 3000,2 kg..

Alt fraktes i moduler, så vi slipper muskelbunter og/eller heisekraner.

Som Theo343 sa, vi har planlagt dette nøye, spesielt når det kommer til oppgaven med det å frakte alt inn i skipet.

Lenke til kommentar
er nok det som er det beste ja, men skulle hatt en tegning på en type hylle som jeg kunne bygget med plass til 2. kan godt bruke samme tegninger som de pro gutta driver med, men hadde vært greit med mål og en plantegning på hylla.

Det spørs helt hvor avansert du skal ha den. Du kunne sikkert fint klart deg med 180B*120H*48D Ivar hylle med 2-3 hylleplater og avstivningsstag i bakkant, som du satt oppå bordet. Tar 10min å montere sammen onsite, og kjempeenkelt å frakte i deler.

For sikring så den ikke velver skrur du den fast i bordplata med slike bånd som følger med hyller som er ment å sikre hyller mot vegg. Et bånd på hvert ben i dybderetning og den rikker seg ikke. Hyllene plasseres så og si trinnløst i hylla med metallplugger(følger med og sitter i hulrom i Ivar hylleplatene) og de rikker seg heller ikke, kun oppover for å demontere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Guttersnipe:

Her er oppskriften til en super TG hylle for 2 personer basert på Ikea sitt Ivar system.

Kjøp 3 slike: (nei ikke 4, mål og pris står i bildet)

post-38451-1235257012_thumb.jpg

Kjøp 4-6 av disse avhengig om dere ønsker 2 eller 3 hylleplater hver:

post-38451-1235257079_thumb.jpg

Så to av disse stagene som skrus på bak på begge for å stive opp:

post-38451-1235257117_thumb.jpg

Og vips så har du en meget fleksibel og meget lett fraktbar(monteres onsite og demonteres når du drar) TG hylle til kun 595,-. Den er 50cm dyp, 124cm høy og 2*83cm bred. Altså 83cm*50cm*3 til hver person å stable ting i.

Sikringsbåndene følger med som du må skru fast i bena og bordplatene så den ikke kan tippe fremover eller bakover. Enklere oppskrift på en god TG hylle for to personer får man ikke laget tror jeg?

Ønsker du en vegg bak kan du kjøpe noen tynne bakplater(som man typisk får med kommoder) som du tilpasser slik du vil ha dem. Mitt tips er dog å evt. droppe en bakplate nederst og plassere den litt inn på bordplaten i bakkant så den blir mer stabil. Sikringsbåndene bør du skru på uansett. Ønsker du alikevel å ha litt bakplate i hyllene over kan du bruke deler av en pappkartong som festes med sølvtape mot hyllegavlene (godt nok som en ikke stikk hånden din inn her og rot i mine saker - sperre). Eller så bare henger du noen kule "I love Liverpool" flagg og faner der hehe.

Hylleplatene er også som nevnt dønn solide og tåler fint tunge pc'er i første hylla over skjermen eks. Det vil bare gjøre den mer stabil om du også har skrudd fast sikringsbåndene til bordplata. Husk å ikke skru til krysstagene før kameraten din holder hylla rett og slik dere vil ha den, da skrur du til skruene du på forhånd har festet. (ellers kan du stive den opp skjevt)

NB!

Sjekk om det er noe reglement for maks høyde på hyller på TG, isåfall plasserer du den øverste hylleplata under dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har hatt planer om live-feed hele tiden jeg :ermm:

Men dere skulle jo ha festet et webcam i toppen av lerret, sånn så det stod utover hele HW-rekka :)

Det er planer om noen cam-feeder ja, noe mer enn det vil jeg ikke røpe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...