Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er nå min tur til og kjøpe bilett(er) til tg, jeg skal dra med en kompiss vi skal sitte sammen. og det er jeg som ordner alle bilettene osv. har en annen bruker som står i kø på bilett, men kan jeg kjøpe 2 biletter med en bruker istede for å måtte fikse det med 2 brukere`?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kameraten din må ha en bruker som du setter som user på biletten hans, hvis ikke så kommer han ikke inn på TG.

EDIT jeg tror jeg muligens misforsto deg: Mener du kjøpe to biletter med en bruker?Det går isåfall helt fint, da hver bruker kan kjøpe opptil 5 biletter hver gang en har tilgang til å kjøpe biletter. Men som nevnt over må kameraten din ha en bruker på PTN så du får satt han som user.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, du kan kjøpe to biletter med ene brukeren. Du kan kjøpe opptil fem biletter.

Det som er viktig er at kameraten din har en bruker på PTN så du får satt han som user etter at du har kjøpt bilettene.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

PTN kort er et kort somgjør at en slipper å skrive ut papirbiletter før man drar på TG. Da viser en heller kortet, og scanner kortet.

Om det er verdt det bestemmer en egentlig selv..

Lenke til kommentar

FY ****. jeg må ha trykka på noe feil. skulle betale så tenkte jeg at jeg skulle bare ta det på min nettbank, men så bare spurte jeg mamma om jeg kunne låne hennes visa. og det var greit. så jeg trykka på Cancle og da fucka jeg hvist hele greia mi så jeg får ikke kjøpt bilettene (RAGE) er det noen måte jeg kan få kommet tilbake til betalings greia uten å måtte så i kø på nytt?

Har en den andre brukeren som står i et annet navn, men den er jo nr 555 og det er jo bare 800 ish biletter igjen:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...