Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe skulle til å si det samme ... har satt til å slette ting med en gang ikke hive det i papirkurv ... så slipper du å drive å tømme den hele tida:P

men nokk offtopic :p

Herregud så tungvindt.

Er jeg virkelig den eneste som har evnen til å trykke to taster samtidig?

SHIFT+DELETE

Lenke til kommentar
hehe skulle til å si det samme ... har satt til å slette ting med en gang ikke hive det i papirkurv ... så slipper du å drive å tømme den hele tida:P

men nokk offtopic :p

Herregud så tungvindt.

Er jeg virkelig den eneste som har evnen til å trykke to taster samtidig?

SHIFT+DELETE

Jeg har den evnen, gjør ikke annet.

Lenke til kommentar

Huff etter å ha sett annleggene noen deltakere setter opp så må det jo være umulig å "nyte" musikk eller? Man skulle nesten hatt "nå spiller disse musikk og deretter disse". Nesten så en gamling får lyst til å dra å titte. Er noe annet enn når man satt med stuehøytalere i baksetet på en gammel bil når Prodigy kom med sitt første album.

Det er godt dere koser dere med "Tekno" alderen (teknologi)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er nok umulig å nyte musikk på TG, med mindre en har et headset som har veldig god støydemping.

Det er en konstant støy av folk som spiller all slags forskjellig musikk samtidig, det har strengt talt blitt en del av "sjarmen" med det hele.

Lenke til kommentar
Huff etter å ha sett annleggene noen deltakere setter opp så må det jo være umulig å "nyte" musikk eller? Man skulle nesten hatt "nå spiller disse musikk og deretter disse". Nesten så en gamling får lyst til å dra å titte. Er noe annet enn når man satt med stuehøytalere i baksetet på en gammel bil når Prodigy kom med sitt første album.

Det er godt dere koser dere med "Tekno" alderen (teknologi)

Stort anlegg trenger ikke nødvendigvis å være synonymt med konstant brølende bråk :)

Lenke til kommentar
Kan jeg betale i filer? :D

Nei, desverre.

Det er nok umulig å nyte musikk på TG, med mindre en har et headset som har veldig god støydemping.
er bare å ha større høytalere enn dem andre så du hører din egen musikk liksom:P
+ ???

= PROFIT! :D

Stort anlegg trenger ikke nødvendigvis å være synonymt med konstant brølende bråk :)

Exactly.. :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...