lceman™ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 ca 100gb? Tror jeg har mer en det i papirkurven Bruker du papirkurven? :!: Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Joiner rekka! EDIT: Må tenke litt på det Endret 17. februar 2009 av Alompi Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) hehe skulle til å si det samme ... har satt til å slette ting med en gang ikke hive det i papirkurv ... så slipper du å drive å tømme den hele tida:P men nokk offtopic Endret 17. februar 2009 av Elanee Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 hehe skulle til å si det samme ... har satt til å slette ting med en gang ikke hive det i papirkurv ... så slipper du å drive å tømme den hele tida:P men nokk offtopic Herregud så tungvindt. Er jeg virkelig den eneste som har evnen til å trykke to taster samtidig? SHIFT+DELETE Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja. Kan ikke du holde tastatur-seminar på TG? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Ja. Kan ikke du holde tastatur-seminar på TG? Gjerne, jeg lever og ånder for tastatursnarveier Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noe ledig plass rundt hylle til Pac-Man? xP Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hehe skulle til å si det samme ... har satt til å slette ting med en gang ikke hive det i papirkurv ... så slipper du å drive å tømme den hele tida:P men nokk offtopic Herregud så tungvindt. Er jeg virkelig den eneste som har evnen til å trykke to taster samtidig? SHIFT+DELETE Jeg har den evnen, gjør ikke annet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noe ledig plass rundt hylle til Pac-Man? xP Miiiin hylle Jeg har den evnen, gjør ikke annet. /sign Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noe ledig plass rundt hylle til Pac-Man? xP Miiiin hylle Jeg har den evnen, gjør ikke annet. /sign Ja er det plass eller? xD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, desverre. ..med mindre du er villig til å betale Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, desverre. ..med mindre du er villig til å betale Kan jeg betale i filer? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Huff etter å ha sett annleggene noen deltakere setter opp så må det jo være umulig å "nyte" musikk eller? Man skulle nesten hatt "nå spiller disse musikk og deretter disse". Nesten så en gamling får lyst til å dra å titte. Er noe annet enn når man satt med stuehøytalere i baksetet på en gammel bil når Prodigy kom med sitt første album. Det er godt dere koser dere med "Tekno" alderen (teknologi) Endret 18. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er nok umulig å nyte musikk på TG, med mindre en har et headset som har veldig god støydemping. Det er en konstant støy av folk som spiller all slags forskjellig musikk samtidig, det har strengt talt blitt en del av "sjarmen" med det hele. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 er bare å ha større høytalere enn dem andre så du hører din egen musikk liksom:P Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Huff etter å ha sett annleggene noen deltakere setter opp så må det jo være umulig å "nyte" musikk eller? Man skulle nesten hatt "nå spiller disse musikk og deretter disse". Nesten så en gamling får lyst til å dra å titte. Er noe annet enn når man satt med stuehøytalere i baksetet på en gammel bil når Prodigy kom med sitt første album. Det er godt dere koser dere med "Tekno" alderen (teknologi) Stort anlegg trenger ikke nødvendigvis å være synonymt med konstant brølende bråk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kan jeg betale i filer? Nei, desverre. Det er nok umulig å nyte musikk på TG, med mindre en har et headset som har veldig god støydemping. er bare å ha større høytalere enn dem andre så du hører din egen musikk liksom:P+ ???= PROFIT! Stort anlegg trenger ikke nødvendigvis å være synonymt med konstant brølende bråk Exactly.. Endret 18. februar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er da bare og ha med det største anlegget i tg's historie da. og overdøve alle de andre. noen som veit hvor det er billigst og kjøpe disker om dagen? tenker 2x1tb eller noe sånt Endret 18. februar 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er jeg også interessert i. Trenger mer plass Når åpner det for at vi kan velge seater? Er det 1. mars det og? Endret 18. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når åpner det for at vi kan velge seater? Er det 1. mars det og? Det er 1. mars føreløpig, men de jobber med å få endra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå