Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Noe mange har ventet på; final drawings av hylla.

Any suggestions for improveemt, eller generelle idéer? :)

Det blir noen forandringer på hylla, ikke store, men det kom noe info i siste liten.

Note to self: God kommunikasjon er en fin bil..

Lenke til kommentar

Adrian, dere er en gjeng sjuke gutter med et sjukt prosjekt. Virkelig. Du har all min beundring! :) Men har dere virkelig kjøpt fire plasser for å ha prosjektorer, pluss fire plasser til dere selv? Er ikke det hele litt... som å skyte maur med Stinger-missiler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

På de to ytterste plassene kommer en kamerat av meg til å sitte, så der blir ihvertfall en prosjektor plassert.

Angående de tre resterende er jeg ikke fullt så sikker, Wheelman har mer oversikt på det..

Lenke til kommentar
Hyllene skal vel være dekket av noe ala dette?

:wee:

Duke: VI GJØR DET!

..må høre med resten av folket :p

Adrian, dere er en gjeng sjuke gutter med et sjukt prosjekt. Virkelig. Du har all min beundring! :) Men har dere virkelig kjøpt fire plasser for å ha prosjektorer, pluss fire plasser til dere selv? Er ikke det hele litt... som å skyte maur med Stinger-missiler?

Prosjektorplassene blir utsytrt av frivillige deltagere av HW-rekka, men ja - vi har kjøpt fire plasser ekstra.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Høyttalerene som står på bordet er av denne typen : link

Subbene er to stykk av denne typen : link

Der elementene er byttet ut med noen kraftigere elementer (2x 18" Dynabel elementer i hver av kassene)

Og en drøyt 4000w forsterkerkraft, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Heyheyhey... :ohmy: Håper ikke du stenger for "påmelding" til hw-rekka helt enda, Iceman... Jeg kommer kanskje også, men har ikke helt bestemt meg enda. Håper det blir èn ledig om jeg finne ut at jeg drar. :)

Du kan nok melde deg på nesten helt frem til TG starter - er bare å sende han en mail :wee:

Satser på det, da... :)

Lenke til kommentar
Og en drøyt 4000w forsterkerkraft, om jeg ikke husker feil.

Det er drøyt 4000W kraft per forsterker, ja. Og det er en to-tre forsterkere.

Aka. det blir noe jæveligt med lyd:D

You bet! :w00t:

lyder bra:D (wooot dobbel mening:D) gleder meg:D bare håper du bruker lyden vell:D (god musikk)

Lenke til kommentar
Siden definisjonen av god musikk varierer fra person til person så kommer vi til å spille av det meste innen musikksjangre :)

jammen det er konge. for er litt redd for at det kommer til å bli overflod av tecno lignende geier på tg.. men aller takler jo noe av det også:)

må man melde fra om noe ekstra hvis man skal ha med noe hylle oplegg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, de eneste kravene for hylla som TG stiller, er at den er stabil, så den ikke faller sammen. Og at du holder deg på den angitte plassen din. (80x60cm hvis du har en plass)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...