lceman™ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Da har jeg banneret i mine svette klør. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Bilde? Er du kravstor? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bilde? Er du kravstor? Jeg er. Vi kreves bevis. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tror deg, men jeg vil gjerne se et bilde jeg også. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tror deg, men jeg vil gjerne se et bilde jeg også. Hva slags positur? Skal jeg ikle meg noe spesielt? Hva slags syke lyster har du egentlig? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det var banneret jeg mente. Basskuk ville ha bevis for at du hadde banneret. Jeg vil bare se et bilde av banneret. Du og de svette klørne dine er jeg ikke så innteresert i. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Det var banneret jeg mente. Basskuk ville ha bevis for at du hadde banneret. Jeg vil bare se et bilde av banneret. Du og de svette klørne dine er jeg ikke så innteresert i. Godt å få det avklart Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil se Iceman ikledd banneret, og absolutt ikke noe annet :----D Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 skriv på meg, as well til neste år som i år blir vel å sitte og n0l!f3 i DC++ hub'en igjen... å sitte og skrive ''Vil bare meddele alle at dassene ved X360'ene er stengt pga. helsemessige årsaker'', for så a få til svar :''lol @ ironmartin'' av en random kis, er noe som huskes Lenke til kommentar
Tearjerker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 første gang jeg er med TG. så da vil jeg gjerne sitte siden av Ironmartin, hvis det er mulig ;D det høres bra ut å være med noen jeg kan stole på når jeg farter rundt med pcen Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Han stoler på meg EDIT: Jess, sett oss sammen Endret 1. november 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil se Iceman ikledd banneret, og absolutt ikke noe annet :----D ....DET er kinky Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mye koster tg i år, å når kan vi kjøpe biletter? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er ikke avklart enda. Det er neste år, btw. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mye koster tg i år, å når kan vi kjøpe biletter? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990349&hl= Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er ikke avklart enda. Det er neste år, btw. Regner det som "Dette årets TG" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er ikke avklart enda. Det er neste år, btw. Nei, det er i år. Vi følger da TG-kalenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå