Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nargon skal være med i år som i fjor, må bare få kjøpt billetter og finne ut av hvem jeg skal ta med meg, Tinmar og evt Palex som var med i fjord og kansje kjæresten til Palex. vi får se. kommer tilbake om det senere :D så Rekka blir nokk litt større :p

Lenke til kommentar
Ta i betrakting at mange gjør som meg og brodern, at vi bestiller to (eller flere) billetter fra samme account. Det gjør at billettene tikker litt fortere ut, vett'u ;)

Men som nevnt tidligere er det flere som melder opp mer enn en person pr. gruppe, for å havne lengst mulig frem i gruppa.

Jeg var nr. 1192 etter trekninga, og når jeg kjøpte var det 3502 billetter igjen (kjøpte 2 stk.). Er det 5500 billetter totalt til salgs?

2000/1191 blir ca 1,68 billett pr. person i køen, så de fleste kan nok slappe av foreløpig :)

Lenke til kommentar

Det at det går treigt nå er ikke PTN sin feil, du kommer lengre og lengre frem etterhvert som folk kjøper biletter. Da går det oftest raskest i helgene og på kveldstid, når folk har tid til å kjøpe. Men ellers pleier ting å gå ganske sakte på PTN.

Forresten, har de åpnet for valg av seater ennå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...