Mr. Fiskum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser ut som om PTN har hatt noen problemer med betaling med kort, se her Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) No shit sherlock Les updaten Endret 5. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ismannen, du har mail! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vi opptar nå 76 plasser, og ettersom jeg vet det blir flere, kommer vi til å begynne å bygge oss over midtgangen Endret 6. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi opptar nå 76 plasser, og ettersom jeg vet det blir flere, kommer vi til å begynne å bygge oss over midtgangen Nice, det her blir konge Akkurat bestilt meg billett, forresten - begynner å kjenne TG-feveren nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 AGH >.< nr 2136 nå.. Må begynne å mase litt mer på lillebror nå så han blir med :!: Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei jeg har igjen sendt en epost til deg iceman. Med updatering av påmelding den eposten ble sendt i går halv fire. Lurte på om du hadde motatt den? Du pleier jo å være rask til å svare. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hei jeg har igjen sendt en epost til deg iceman. Med updatering av påmelding den eposten ble sendt i går halv fire. Lurte på om du hadde motatt den? Du pleier jo å være rask til å svare. Sikkert glemt å svare deg, men jeg har gått over de mailene som lå i innboksen innen 1600 i dag, og oppdatert listene mine og sånn. Oppdatering av liste i førstepost og nytt seatmap kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei! Et spørsmål til. Dette blir mitt første år på TG. Når jeg skal kjøpe biletter er nr. 1672 nå. Skal jeg da velge Iceman™ eller Iceman™ of [hore] . Skal jeg i heletatt ha med ™? Litt usikker på dette. Spør i god tid for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Om ikke jeg husker feil så kan du søke opp brukere der, og da finner du Iceman of Hore ganske lett Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Om du bare søker på Iceman, så kommer han nok opp. Gjorde i hvert fall det i fjor. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Klarer ikke en gang å søke etter brukere til seater jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lurer på om det ikke er åpna for det ennå..? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det ser ikke slik ut, nei. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har fortsatt ikke motatt noe svar fra deg. Du skrev at du skulle updatere i går kl 16. Dette er ikke mas men jeg trenger å vite om du har motatt den updaterte påmeldingen fra meg. ([email protected]) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han oppdaterer nok når han har tid. Har fortsatt tid før seatinga begynner Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Har fortsatt ikke motatt noe svar fra deg. Du skrev at du skulle updatere i går kl 16. Dette er ikke mas men jeg trenger å vite om du har motatt den updaterte påmeldingen fra meg. ([email protected]) Hei jeg har igjen sendt en epost til deg iceman. Med updatering av påmelding den eposten ble sendt i går halv fire. Lurte på om du hadde motatt den? Du pleier jo å være rask til å svare. Sikkert glemt å svare deg, men jeg har gått over de mailene som lå i innboksen innen 1600 i dag, og oppdatert listene mine og sånn. Oppdatering av liste i førstepost og nytt seatmap kommer etterhvert. Endret 7. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
username882 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ismannen er så flink atte ^_^ Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei jeg lurte på hvilken rad dere kom til å ta. skal ikke være med i rekken selv Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Hei jeg lurte på hvilken rad dere kom til å ta. skal ikke være med i rekken selv Det blir først endelig avgjort når jeg ser situasjonen etter at seatingen har startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå