lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Han er ikke så glad i deg heller så da går det opp i opp /sad Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lang tid tar det før de får inn penga fra nettbanken? Betalte igår, står fortsatt som "Venter på betaling.". Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hender vel at det tar noen dager Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Iceman; Angående hylleplass på wheelman sin. Jeg skal sitte med Datasmurf, Zodiiac og et par andre. Vi er 5 stk, og jeg hadde satt meg opp på hylla til wheelman. Er det plass til alle oss 5 på hylla? Hvis ikke, får du stryke meg derfra. Fikk ikke sendt deg PM, har ikke fikset det enda. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det ser ut til at folk har misforstått litt. De hyllene vi trenger folk til skal stå på andre siden enn den "store" hylla til meg og gjengen - og de er kun ment for å huse en slave-maskin + prosjektor. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 aha. Ja da har jeg misforstått Da passer det ikke så bra. Skriv meg av listen Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vil "gratishyllene" ikke kunne brukes av de som sitter der? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan velger man seater? Jeg har fått billett nå. Btw, gjorde jeg rett i å sette meg selv som User på Party fee? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du skal være user, ja. Iceman skal være seater. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Du skal være user, ja. Iceman skal være seater. Eventuelt er jeg takknemlig for alle donasjoner i form av ekstra plass til en hardtarbeidende seater. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rart, jeg kan ikke velge seater enda på Partyticket. Regner med det kommer snart. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vil "gratishyllene" ikke kunne brukes av de som sitter der? Jo, det vil bli en hylle i en gitt høyde til å legge ting på Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 er det fortsatt plass på disse hyllene eller? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 argh plass no.1900 nå.... Lurer på om det er igjen noen billetter til meg da Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er nummer 2100. Hvert eneste år kommer jeg på plass 2000+, og guess what, jeg har fått billett hver gang Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 takker for den... Jeg overreagerer det med bilettene litt antar jeg... Kanskje fordi at det er første året jeg kjøper sjøl og ikke over andre og det er mange skrekk historier at TG bilettene bareforsvinner etter et par dager.... men i år går det treigt ser det ut til Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 nr 2168, dette går faderlig tregt...blir sur om alle billettene akkurat er borte når jeg kommer dit... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da har fiskum fått fiksa billetter !! ENDELIG Glær mæ nu ja Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) I følge broderns utregninger er det god sjans for at jeg kommer inn på TG selv om jeg startet som 2850. Ca 45% av billettene burde være igjen når det er vår tur. Noen med savante matteevner som gidder å dobbeltsjekke? EDIT: Glem det, han gjorde et par feil og mye er hypotetisk. Vi overlater dette til eventuelle rainman's der ute.... Endret 5. februar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) 90-95% av de i køen vil vel kjøpe en billett. Noen er kanskje i køen bare for moroskyld, men da kjøper sikkert andre billetter til dem, så det går vel opp i opp. Det er igjen 4259 billetter i det jeg skriver dette, så hvis du er ca nr 2000 er det vel igjen ca 50% av billettene når du er i shopen ^^ Husker for noen år tilbake, da startet jeg som nr. 2500 ca, og jeg kom meg til shoppen tre ganger før partyet startet Endret 5. februar 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå