Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iceman;

Angående hylleplass på wheelman sin. Jeg skal sitte med Datasmurf, Zodiiac og et par andre. Vi er 5 stk, og jeg hadde satt meg opp på hylla til wheelman. Er det plass til alle oss 5 på hylla? Hvis ikke, får du stryke meg derfra.

Fikk ikke sendt deg PM, har ikke fikset det enda.

Lenke til kommentar

takker for den...

Jeg overreagerer det med bilettene litt antar jeg...

Kanskje fordi at det er første året jeg kjøper sjøl og ikke over andre :p og det er mange skrekk historier at TG bilettene bareforsvinner etter et par dager....

men i år går det treigt ser det ut til

Lenke til kommentar

I følge broderns utregninger er det god sjans for at jeg kommer inn på TG selv om jeg startet som 2850. Ca 45% av billettene burde være igjen når det er vår tur. Noen med savante matteevner som gidder å dobbeltsjekke?

EDIT: Glem det, han gjorde et par feil og mye er hypotetisk. Vi overlater dette til eventuelle rainman's der ute....

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

90-95% av de i køen vil vel kjøpe en billett. Noen er kanskje i køen bare for moroskyld, men da kjøper sikkert andre billetter til dem, så det går vel opp i opp. Det er igjen 4259 billetter i det jeg skriver dette, så hvis du er ca nr 2000 er det vel igjen ca 50% av billettene når du er i shopen ^^

Husker for noen år tilbake, da startet jeg som nr. 2500 ca, og jeg kom meg til shoppen tre ganger før partyet startet :p

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...