lceman™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Nytt seatmap kommer til uka/neste helg. Som den ekte byråkraten jeg er, vurderte jeg veldig seriøst å ignorere de mailene som har gått rett inn i min innboks, istedet for til [email protected], men jeg skal la det gå for denne gang. For siste gang: Påmeldinger som kommer i denne tråden ignoreres hjerteløst, og påmeldinger som ikke inneholder all informasjon jeg ber om i førstepost, vil motta en real smekk i pungen i retur. Bare lurte litt. Var min påmelding riktig utfylt, håper ikke jeg glemte noe. Vi kommer ti å bli 5 stk derfor bare en som kjøper biletter, trenger ikke PTN brukernavn på alle da eller? Sendte med epost addr, brukernavn her og navn. PTN brukernavn er jo enten fult navn eller "gamernavn". Kommer med en updatering angående påmeldingen vår, på epost Hilsen Herman Nåheim [email protected] Alt i orden nå. Sånn til informasjon nå som billettene begynner å komme, så er dere ute etter å sette Iceman™ of [hore] som seater. Endret 3. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Er spent på om jeg får til dette her nå Jævla kreativt navn forresten Endret 3. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Så man kan velge at Iceman skal velge plassene våre på TG? Har aldri bestilt biletter til TG før. Hvordan er fremgangsmetodene? Er nr 183 i køen så i needz teh infoes soon. Edit: Har du registrert meg og kameraten min? Endret 3. februar 2009 av QBab Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg er i shoppen jeg, gøy. Iceman, er det greit om jeg bare setter deg som seater først, også skriver påmelding på mail til deg etterpå? EDIT: Eller gjør det ingenting om jeg melder meg og mine venner på HW-rekka om en ukes tid ca? Endret 3. februar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du bør jo gjøre det før han kommer med neste seatmap Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er i shoppen jeg, gøy. Iceman, er det greit om jeg bare setter deg som seater først, også skriver påmelding på mail til deg etterpå? EDIT: Eller gjør det ingenting om jeg melder meg og mine venner på HW-rekka om en ukes tid ca? Jeg kommer nok ikke til å gå over og oppdatere listene mine og seatmapet før tidligst i morgen, og så lenge jeg får en mail er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg er med i rekka muligens +1 til. Sende mail når 2. mann er bekreftet. Endret 3. februar 2009 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Da har jeg forsåvidt oppdatert lista mi, men nytt seatmap får dere ikke før jeg har fått inn en ventet storpåmelding. For øyeblikket teller jeg 63 plasser som noen har reservert på HW-rekka, så snart må vi nok begynne å bygge over midtgangen Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) regn med 4 til, men bare om det blir peppes tur haha *slite seg igjennom skrive mail prosessen* snart tg nå bare 62dager igjenn Endret 3. februar 2009 av Al'x Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For øyeblikket teller jeg 63 plasser som noen har reservert på HW-rekka, så snart må vi nok begynne å bygge over midtgangen Pent antall da. Hvor mange var vi i fjor? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Da ber jeg folk om å sjekke lista her, og om noen føler seg glemt, send en mail med all den grusomme informasjonen på nytt, så er vi helt sikre på at det blir riktig *Click me* Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når får vi vite hvem som får hylleplass? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 I morgen kanskje? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er mulig jeg skal ha 6 plasser istedet for 5, skal komme tilbake med klarhet i dette i morgen. Folk er så treige til å bestemme seg atte fy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror jeg føler meg glemt , eller blind O_o Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror jeg føler meg glemt , eller blind O_o Jeg hater deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Glad i deg også<3 Lasse føler seg også glemt O_o Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Glad i deg også<3Lasse føler seg også glemt O_o Da kan du hilse å si at han ikke er like dypt hatet som deg, men jeg hater ham litt allikevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Han er ikke så glad i deg heller så da går det opp i opp Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sånn da var man meldt på "håper på plasser" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå