Henrik™ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Når du kommer med nytt seatmap, må du snu det hvis vi skal sitte på samme sted som i fjor. Forresten, hvordan ligger det ann med de som skal ha gratis hylle? Jeg har sett mange som har meldt seg. Og trenger dere folk til å fylle opp plassene ved den store hylla mot betaling? I så fall, hvordan melder en seg på der? (Dersom jeg ikke skulle få gratil-hylle.) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Jobber med å få klarhet i gratishylla. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Klarhet kommer snart. De plassene dere ser til overs på den store hylla er ikke til overs, vi er bare litt kravstore Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mulighet for å fjerne store bokstaver i emnetittel? Er SINNSYKT irriterende hver gang jeg går på mine innlegg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Som den ekte byråkraten jeg er, vurderte jeg veldig seriøst å ignorere de mailene som har gått rett inn i min innboks, istedet for til [email protected], men jeg skal la det gå for denne gang. Auda, egen hwreakka09 mail ja Kanskje jeg skal sende en ny og litt mer detaljert mail, bare sånn for å ha gjort det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Mulighet for å fjerne store bokstaver i emnetittel? Er SINNSYKT irriterende hver gang jeg går på mine innlegg. Ettersom folk åpenbart ikke er i stand til å få med seg enkle instruksjoner: Nei, du får pent irritere deg så lenge. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kan ha 4-5 fra min side som vil bli med i HW rekka, bare få svar på om det blir fler når bilettene er lagt ut! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis du tenker på priser, så ligger de på gathering.org Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jobber med å få klarhet i gratishylla. Hvem skal få den? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vurderer å dra på mitt første TG Men må få klarhet vedr. evnt. ferie med familien :/ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan er det med plasser? Hvor mange plasser er det i rekka, og hva skjer hvis noen vil inn i rekka når alle plassene er tatt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ikke noe maks grense på rekka, såvidt jeg har forstått. HW-rekke over hele hallen hadde vært noe Lenke til kommentar
username882 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da er vitsen borte Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan er det med plasser? Hvor mange plasser er det i rekka, og hva skjer hvis noen vil inn i rekka når alle plassene er tatt? Da bygger vi videre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da er vitsen borte Mente ikke at alle rekkene skulle være HW-rekke. Men en rekke på begge sider av midtgangen. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hmm orker jeg det bryderiet som fort kan ta en 3-4min å skrive påmeldings mail da? xD Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nytt seatmap kommer til uka/neste helg. Som den ekte byråkraten jeg er, vurderte jeg veldig seriøst å ignorere de mailene som har gått rett inn i min innboks, istedet for til [email protected], men jeg skal la det gå for denne gang. For siste gang: Påmeldinger som kommer i denne tråden ignoreres hjerteløst, og påmeldinger som ikke inneholder all informasjon jeg ber om i førstepost, vil motta en real smekk i pungen i retur. Bare lurte litt. Var min påmelding riktig utfylt, håper ikke jeg glemte noe. Vi kommer ti å bli 5 stk derfor bare en som kjøper biletter, trenger ikke PTN brukernavn på alle da eller? Sendte med epost addr, brukernavn her og navn. PTN brukernavn er jo enten fult navn eller "gamernavn". Kommer med en updatering angående påmeldingen vår, på epost Hilsen Herman Nåheim [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå