Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld):

Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil)

Evt Datasmurf hvis han ønsker? :)

Funker vel det, lenge siden sist nå, var det i begravelsa til oldemor i 03 eller når var det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sosialisering med venner og ukjente vil ikke tolereres på årets HW-rekke uten søknad i tre kopier til undertegnede.

Driter vel jeg langt i, SKAL NERDE SÅ HEFTIG I TOUHOU, FOR POKKER!!!

men litt OFFtopic.. jeg skal arrangere 2 dager, da vi alle drar på Peppes å kjøper oss en felles Hardware pizza.. den skal oppkalles etter rekka :) flere som blir med? ja jeg tror det JA!

Ikke regn med at jeg blir sittende igjen foran skjermen!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld):

Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil)

Evt Datasmurf hvis han ønsker? :)

Funker vel det, lenge siden sist nå, var det i begravelsa til oldemor i 03 eller når var det?

Tror ikke jeg var i den begravelsen, vet ikke, var så ung da uansett. :p

Jeg har uansett blitt holdt litt utenfor familien på far min sin side i det siste, pga. at faren min plutselig tok kontakt med dem igjen, og da falt det dem naturlig å velge han framfor meg.

Blir uansett kjekt å se deg igjen, kan ikke huske sist faktisk, mulig det var i den der begravelsen.

Lenke til kommentar
Har de micro på tg?

De har en egen stand i ene hjørnet av hallen hvor det er masse microer og vannkokere. Har aldri opplevd mer enn 5-10 min. kø der.

Blir med på pizza spising jeg ;-)

Noen som er keen på treningsstudio en dag og eller?

Treningsstudio er vel uaktuelt :p

Hva er gjennomsnittsalderen på TG? Eventuelt gjennomsnittsalderen på HW rekka?

Nå er jeg ikke sikker, men jeg tror det var 17,5 i fjor.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Regnet med nesten med det ;o)

Lenke til kommentar

Regnet med nesten med det ;o)

Mulig jeg er med, men det får vi nå se på om er så aktuelt å betale for når vi ellers sitter inne og slasker oss hele dagen.

Lenke til kommentar

Da har jeg sendt mail og meldt meg på HW-rekka for TG'09 jeg også!

La oss nå krysse fingrene for at det ikke skjer slik som da jeg "skulle være på HW-rekka" i 2007 og plutselig endte på en helt random plassering :p

Om jeg (og min kjære venn "webstian") kunne fått en plassering som er mot scenen så er ikke det å forakte :innocent:

Lenke til kommentar

Nytt seatmap kommer til uka/neste helg.

Som den ekte byråkraten jeg er, vurderte jeg veldig seriøst å ignorere de mailene som har gått rett inn i min innboks, istedet for til [email protected], men jeg skal la det gå for denne gang.

For siste gang: Påmeldinger som kommer i denne tråden ignoreres hjerteløst, og påmeldinger som ikke inneholder all informasjon jeg ber om i førstepost, vil motta en real smekk i pungen i retur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...