Datasmurf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld):Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil) Evt Datasmurf hvis han ønsker? Funker vel det, lenge siden sist nå, var det i begravelsa til oldemor i 03 eller når var det? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Sosialisering med venner og ukjente vil ikke tolereres på årets HW-rekke uten søknad i tre kopier til undertegnede. Driter vel jeg langt i, SKAL NERDE SÅ HEFTIG I TOUHOU, FOR POKKER!!! men litt OFFtopic.. jeg skal arrangere 2 dager, da vi alle drar på Peppes å kjøper oss en felles Hardware pizza.. den skal oppkalles etter rekka flere som blir med? ja jeg tror det JA! Ikke regn med at jeg blir sittende igjen foran skjermen! Endret 30. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Blir med på pizza spising jeg ;-) Noen som er keen på treningsstudio en dag og eller? Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva er gjennomsnittsalderen på TG? Eventuelt gjennomsnittsalderen på HW rekka? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil tippe 17-18 på TG.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil tippe 17-18 på TG.. huff... der fikk du meg til å føle meg gammel :< Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva med å opprette en avstemmeing i denne tården? Da finner en fort ut hva gjennomsittalderen på HW-rekka er. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld):Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil) Evt Datasmurf hvis han ønsker? Funker vel det, lenge siden sist nå, var det i begravelsa til oldemor i 03 eller når var det? Tror ikke jeg var i den begravelsen, vet ikke, var så ung da uansett. Jeg har uansett blitt holdt litt utenfor familien på far min sin side i det siste, pga. at faren min plutselig tok kontakt med dem igjen, og da falt det dem naturlig å velge han framfor meg. Blir uansett kjekt å se deg igjen, kan ikke huske sist faktisk, mulig det var i den der begravelsen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du var i alle fall med på gravølet, jeg traff deg der Ah. Jeg tror det var da Ser deg jo aldri når jeg er i Stavanger Blir mest de på farfars side jeg treffer, samt Aud Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å ødelegge stemningen, men skal dere ta der over PM så ikke tråden blir fylt med Off-topic og stengt og vi alle dør. Iceman, er det et førsteutkast du har kommet med? så vi kan si til deg hvem vi ska sitte med og slik til neste utkast? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har de micro på tg? De har en egen stand i ene hjørnet av hallen hvor det er masse microer og vannkokere. Har aldri opplevd mer enn 5-10 min. kø der. Blir med på pizza spising jeg ;-) Noen som er keen på treningsstudio en dag og eller? Treningsstudio er vel uaktuelt Hva er gjennomsnittsalderen på TG? Eventuelt gjennomsnittsalderen på HW rekka? Nå er jeg ikke sikker, men jeg tror det var 17,5 i fjor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Blir med på pizza spising jeg ;-) Noen som er keen på treningsstudio en dag og eller? Treningsstudio er vel uaktuelt Regnet med nesten med det ;o) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Blir med på pizza spising jeg ;-) Noen som er keen på treningsstudio en dag og eller? Treningsstudio er vel uaktuelt Regnet med nesten med det ;o) Mulig jeg er med, men det får vi nå se på om er så aktuelt å betale for når vi ellers sitter inne og slasker oss hele dagen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Da har jeg sendt mail og meldt meg på HW-rekka for TG'09 jeg også! La oss nå krysse fingrene for at det ikke skjer slik som da jeg "skulle være på HW-rekka" i 2007 og plutselig endte på en helt random plassering Om jeg (og min kjære venn "webstian") kunne fått en plassering som er mot scenen så er ikke det å forakte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Utsikten mot scenen er mer eller mindre blokkert uansett, hvertfall så lang unna vi sitter. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er vell egentlig like greit, husker et år da jeg satt nærme scenen, det var jo et mareritt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syns HW-rekka sin plassering er helt optimal jeg. For nærme scena blir for bråkete og for langt unna blir for stille Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Nytt seatmap kommer til uka/neste helg. Som den ekte byråkraten jeg er, vurderte jeg veldig seriøst å ignorere de mailene som har gått rett inn i min innboks, istedet for til [email protected], men jeg skal la det gå for denne gang. For siste gang: Påmeldinger som kommer i denne tråden ignoreres hjerteløst, og påmeldinger som ikke inneholder all informasjon jeg ber om i førstepost, vil motta en real smekk i pungen i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå