WheelMan Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vil bare minne om at jeg har med meg lillebror og hans kompis, så jeg trenger vel egentlig 3 plasser?Ja, om ikke fire ja jeg vil også vite litt om det temaet. Fire and ice ... umm?Jeg tror temaet gjenspeiler det de har vært igjennom - det at de klarer seg i gode og dårlige stunder. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser at både "kjente" fra snustråden, og tremenningen min (Datasmurf) skal sitte i denne rekka. Meget mulig jeg også blir med, men jeg må vente på svar fra vennene mine som også skal bli med. (: Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 ja jeg vil også vite litt om det temaet. Fire and ice ... umm?Jeg tror temaet gjenspeiler det de har vært igjennom - det at de klarer seg i gode og dårlige stunder. Som AC/DC synger: "Through Hell and high water" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Go go, Zodiiac! Evig long time no see nå ... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sett dere sammen med meg, Zodiiac? Kan sikkert by på litt snus under TG Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Sett dere sammen med meg, Zodiiac? Kan sikkert by på litt snus under TG Det kan sikkert jeg også, vi kan dele. ;p Men hadde vært genialt. Datasmurf; Ja, hadde vært kjekt. Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld): Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil) Evt Datasmurf hvis han ønsker? Endret 29. januar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vil bare minne om at jeg har med meg lillebror og hans kompis, så jeg trenger vel egentlig 3 plasser?Ja, om ikke fire Betale nesten 800 spenn for å få plass til fatterns skjerm og annet rot, er nok heller skeptisk til det... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det kan sikkert jeg også, vi kan dele. ;pMen hadde vært genialt. Datasmurf; Ja, hadde vært kjekt. Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld): Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil) Evt Datasmurf hvis han ønsker? Meg vil Hvis dere lover å være sosiale Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Sosialisering med venner og ukjente vil ikke tolereres på årets HW-rekke uten søknad i tre kopier til undertegnede. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Det kan sikkert jeg også, vi kan dele. ;pMen hadde vært genialt. Datasmurf; Ja, hadde vært kjekt. Da har jeg en midlertidig gruppe (ikke før opp, er ikke noe offisielt, er bare for min egen ordensskyld): Meg, en venn av meg, søskenbarnet mitt, muligens en venn av søskebarnet mitt og Ethernet (hvis han vil) Evt Datasmurf hvis han ønsker? Meg vil Hvis dere lover å være sosiale Er i alle fall ingen fare for at vi ikke skal være sosiale. Jeg vet i alle fall at jeg skal være der, skal ikke sitte å spille hele tida, stoppa game for en stund sida og gjør det vel egentlig kun for gøy nå. Er på TG mest for det sosiale, men selvfølgelig også for å kunne spille osv. Sosialisering med venner og ukjente vil ikke tolereres på årets HW-rekke uten søknad i tre kopier til undertegnede. Men det skal jeg prøve å få til. Endret 29. januar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sosialisering med venner og ukjente vil ikke tolereres på årets HW-rekke uten søknad i tre kopier til undertegnede. Ender sikkert med at du brennes på et bål eller blir druknet i et basseng av diverse energi drikker... Lenke til kommentar
redsword Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) JEG blir med i rekka likevel!!! Iceman.. sett meg på lista.. jeg skal sitte sånn at jeg ser mot scenen.. å jeg skal sitte midt i rekka... ok? PS: jeg vil sitte sammen med kjentfolk.. ikke randoms Endret 30. januar 2009 av redsword Lenke til kommentar
redsword Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 jamen du sitter jo mot andre siden??? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Om det som sitter på andre siden av pallene har hyller svære som fy, ser du ikke scena uansett hvor du sitter Lenke til kommentar
redsword Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 ååååeh.. så F**k** up da:P jaja.. men litt OFFtopic.. jeg skal arrangere 2 dager, da vi alle drar på Peppes å kjøper oss en felles Hardware pizza.. den skal oppkalles etter rekka flere som blir med? ja jeg tror det JA! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sier ikke nei til sikkerlig mat ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Peppes smaker så utrolig godt etter to-tre dager med hold it-pizza og nudler. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har de micro på tg? Lenke til kommentar
rotiz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har de micro på tg? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå