Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Heisan!

Kunne godt tenkt meg å vært med på TG i år. Men ingen av mine kompiser er noe særlig PC interesserte, så skal godt gjøres å få med noen på TG.

Er det vanlig å dra alene? Blir i såfall min første gang, så er litt kritisk til å dra alene :blush:

Men om jeg så skal dra, så tenkte jeg det kunne være en god idee å være med på HW rekka. Da blir det i hvert fall ikke totalt random folk jeg havner ved siden av.

Bør jeg dra? :whistle:

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som alle sikkert har fått med seg, har Wheelman og gjengen et lite hylle-med-prosjektor-greier-og-styr-prosjekt på gang, i forbindelse med dette, trenger de 5 stakkars frivillige som får gratis hylle.

Gratis hylle.

Jepp, gratis hylle.

Den eneste ulempen, er at de 5 stakkarene som får gratis hylle, må lide seg gjennom fem dager med en prosjektor på toppen av hver plass. Det er snakk om fem plasser mot midtgangen med ryggen til scena.

Gratis hylle, stakkars jævler.

jeg og 2 kamertar sitter gjerne ved gratise hyller hvis det betyr at vi kan bruke dem.

Lenke til kommentar

Da har jeg også sendt mail, melte fra om innteressen tidligere i tråden.

Seatmappet stemmer ikke med den første tegningen du kom med! Dersom vi skal ha samme rekka på omtrent samme sted som i fjor, må du enten "flytte" midtgangen, eller bytte om rekkene og scena. Slik det er nå ser det ut som om du skal ha rekka på andre siden av skipet (mot alle standsene), og da blir det mye mer trafikk forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...