lceman™ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Tar du med kvinnfolket på TG, Iceman? Forsåvidt... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det påkrevd at vi skal være sosiale og nå da? er ikke det litt av poenget med HW-rekka da Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 IRC-kontakt på TG er mer enn sosialt nok Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eller DC-huben: -Jeg er jente 14, jeg runker de som kommer til row 45, seat 62 -jeg kommer... -ROP ARNE KLOKKA 2!!! -Noen som selger nudler? -*navn* deler loli, last ned så mye der kan før han blir kastet ut -Noen som har alle episodene av scrubs ellr? Elsker DC Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Drar folk med seg kontorstoler? Er det stoler der? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) :---D Samtalene på DC er underholdning i seg selv Endret 27. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Eller DC-huben: -Jeg er jente 14, jeg runker de som kommer til row 45, seat 62 -jeg kommer... -ROP ARNE KLOKKA 2!!! -Noen som selger nudler? -*navn* deler loli, last ned så mye der kan før han blir kastet ut -Noen som har alle episodene av scrubs ellr? Elsker DC DC er sykt kos, jeg skal bidra greit denne gang Drar folk med seg kontorstoler? Er det stoler der? Tar med min egen jeg (kontorstol også) Samtalene på DC er underholdning i seg selv De kan ta litt av noen ganger.. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan noen forklare hva DC huben er? (Første gang på TG i år) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 DC++ er det programmet man bruker til å dele filer. F.eks. på TG-huben i fjor var det en minimusgrense på at man måtte dele 10GB. Chatten der minner om chatten i The Barrens (WoW). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sitter å tegner på en HW-hylle atm - så langt ser den gjennomførbar ut Er for Sindre Aleksander, meg selv, Intern og fetteren hans. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg vil hoste HW-DC hub i år også. Var fun i fjord, og public-huben ble en av de største og den mest stabile =D Eneste ulempen var vel at nettverkskortet mitt gikk til helvete etter å ha en load på 103-110%(How?) i gjennom hele TG. Endret 28. oktober 2008 av The Duke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Liten oppdatering, ja. Planen er som dere ser å ha to store hvite flater der, bare for å stoppe all den helsikkes lyden.. ..bare tuller, det skal opp to prosjektorer - et oppsett som eier enhver banner ANYDAY! Blir vel til at man låner ut/leier ut reklameplass til gameservere o.l. for de som ønsker. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Genial idé. Du får reklamere mye for hw.no også Lenke til kommentar
Splius Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Liten oppdatering, ja. Planen er som dere ser å ha to store hvite flater der, bare for å stoppe all den helsikkes lyden.. ..bare tuller, det skal opp to prosjektorer - et oppsett som eier enhver banner ANYDAY! Blir vel til at man låner ut/leier ut reklameplass til gameservere o.l. for de som ønsker. Hmmm... Og hvordan har du tenkt til å løse problemet med at du ikke har noe sted å sette prosjektoren? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tipper at prosjektoren skal stå på hylla bak han. Det er jo også en del av HW-rekka, så de som sitter der får bidra litt de også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sitter en gjeng med kjente bak oss også ja Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Liten oppdatering, ja. Planen er som dere ser å ha to store hvite flater der, bare for å stoppe all den helsikkes lyden.. ..bare tuller, det skal opp to prosjektorer - et oppsett som eier enhver banner ANYDAY! Blir vel til at man låner ut/leier ut reklameplass til gameservere o.l. for de som ønsker. Dette var ein god ide. Gledar meg til å sjå bilete av det ferdige oppsettet Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror jeg ville vært litt forsiktig med den logoen. For det første, sjansen er ganske stor for at personene ovenfor dere har hylle også, altså som blokkerer for logoen. Dessuten er den logoen såpass lav at kabinetter/skjermer vil fjerne logoen så og si helt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vet, jeg bare kjedet meg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det blir mest sannsynelig TG på med til neste år også. Men usikker på hvor jeg skal sitte... Endret 29. oktober 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå