NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ha, må jo nesten ha mini lastebil får å få med seg det der! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Det hjelper med stor bil (caravelle) og Gaupen-henger som er over fire meter lang Endret 24. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Haha. Gleder meg til å se den hylla der Hvordan er det, å lage seg en hylle på èn plass? Vil det bli veldig ustabilt og trangt? Endret 24. januar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Haha. Gleder meg til å se den hylla der Hvordan er det, å lage seg en hylle på èn plass? Vil det bli veldig ustabilt og trangt? Det er vel ikke så vanskelig å se for seg, du har 80*60 cm å ta av. Fullstendig mulig å bygge noe som funker, men om du bygger 4 meter opp i høyden vil det selvfølgelig bli latterlig ustabilt... Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Well, har dere tenkt å dra inn penger ved å lage hyller til folk ? Uansett; Skal vi på HW rekka organisere noe innen gaming mens vi først er der, som f.eks en mini-compo i CS for folk ifra forumet ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Vi kan gjerne organisere noen interncompoer, men da trenger vi en stakkar som kan gjøre all den organiseringsjobben... Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tja.. Hva med han.. "iceman"? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er like flink til å organisere compos som det jeg er til å spille stepmania med brukket hånd... rimelig dårlig med andre ord... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Tja.. Hva med han.. "iceman"? Han er egentlig veldig fornøyd med å bare skulle seate, og med min alltid like sære døgnrytme og pussige påfunn, er det nok en heller dårlig ide at jeg tar ansvar for å arrangere ting. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 *Pssst* Update førstepost med hvem som skal med nå da ^^ ( < Liker å se navnet sitt ) Hvordan skjer det med plassering og billetter? At Ice legger ut et kart hvor hvem skal sitte og da reserverer vi der... og hva om noen som ikke er fra forumet setter seg der... ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Kan ikke se å ha mottatt noe mail fra deg Dracoknight. Det kommer et seatmap etterhvert, jeg driver og jobber med å sortere mailene jeg har fått og få oversikten før det er for sent nå, ellers så står det du spør om i førstepost. Hvorvidt noen andre setter seg på rekka, kommer helt an på hvor kjapp jeg er når jeg seater, dette er ikke noe noen andre enn meg trenger å bekymre seg for, så derfor går jeg ikke i detaljer om seatingprossessen på PTN. Endret 24. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sa noen interncompoer? Det kan man være med på å arrangere. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Sa noen interncompoer? Det kan man være med på å arrangere. Gratulerer, du er totalutnevnt til "HW-rekke-løytnant". Stillingsinstruks: Hovedansvar for arrangering av interne konkurranser i forskjellige spill. Rekruttere og motivere deltagere til ovennevnte konkurranser. Informere overordnede om hva slags tull du finner på. Lønn: Meh. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Premier kan være "Fame and Honor" på forumet her og på rekka... trenger ikke mer enn det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vinnerne kan få låne litt av min fame and honor Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vi må ha compo'er i gamle klassikere også, NFS3:HP og slikt. Og nye som Burnout Paradise! 6 februar skal jeg så heftig skaffe meg PC-versjonen.... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Iceman, når bilettene kommer, gidder du endre tittelen da? Ellers kommer jeg sikkert til å glemme det Lenke til kommentar
username882 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selvsagt gjør han det! ^^ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 http://forum.gathering.org/showpost.php?p=...mp;postcount=18 Vi nærmer oss Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Godt for da kommer høyrearmen til å få kjørt seg med powerball'en min :!: EDIT: er det forresten noen om vet hvordan man i XP får opp musehastigheten uten kontrollpanelet? Irriterer meg grenseløst over skole-PC'ne hvor musehastigheten ligger omtrent på det laveste og muligheter til å stille inn er nesten null, hadde det ikke vært for tredjeparts skjermdrivere... Endret 26. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå