Ethernet Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Team24 neste år også, Adrian? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Neh, vi må finne på noe nytt til neste år. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Greia med Team24 var at når gruppen ble grunnlagt, satt alle på 24" skjermer. Så stakk jeg av med 30", og Sindre med 20" - så da gikk det ikke helt opp Blir vel Team^Awsum-O neste år Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hehe, det var dèt som var greia, ja... Jeg lurte litt på det navnet... Menne... Kan ikke bare alle skaffe seg 25-tommere til neste år, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Blir vel Team^Awsum-O neste år Vet at du liker serveren min, men å stjele navnet til den blir å gå litt for langt... Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi kan jo kalle oss desibel-terroristene, slik som hardware.no gjorde i år. Slik det ser ut nå, kommer det til å passe minst like godt neste år. Får bare satse på at Iceman™ lar oss sitte på HW-rekka. (Men det er vel ikke værre enn at han selv setter seg langt unna oss, slik som i år.) Skal Elanee sitte med oss neste år? Trodde han var med i gjengen i år, men så at han satt et annet sted. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg har brukt Awesome-O lenger enn jeg har levd, pus - vi har en felles interresse der tror jeg. Endret 1. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Må ha en oppdatert post her, så den ikke forsvinner fra mine innlegg... Vil jo vite når 2010 tråden opprettes. SKAL være med på TG i 2010 :] Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ja, Iceman skal vel snart oprette Hw-Rekka10-tråden han, neida får vel vente en stund til. Det var Iceman som skulle ordne til neste år også ikke sant? Men til Wheelman og gjengen hvis dere skal ha et kick-ass anlegg, noe som jeg regner med vil ikke da strøm bli et problem? EDIT: Skriveleif og direkte feil Endret 4. september 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 We're still working on that. Satt her tre dager i strekk og tegnet opp neste års planer, også presterte jeg å slette de Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Og hvordan endte egentlig de HW-rekka kompoene du hadde ansvar for? Gikk jeg glipp av noe? Kondolerer med tegningene da. Endret 4. august 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det var en som viste interesse på TG - det var det. Ga litt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå