Nevvis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Med tusj? Nei, men ser ikke noen grunn til at det ikke skulle fungere, så lenge en gjør en grei jobb med god tusj. Strykemerker varer vel ikke så mange vasker de heller, så det argumentet er vel litt meningsløst. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Navnet trenger jo bare å stå der under TG. Senere har det ikke så mye å si om det forsvinner eller ikke... Men jeg stemmer for både navn og nick. Kjekt å vite hvem som er hvem på forumet og hva de heter i virkeligheten... Endret 16. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men jeg stemmer for både navn og nick. Kjekt å vite hvem som er hvem på forumet og hva de heter i virkeligheten... Second that Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hvorfor ikke bli med på HW-rekka? Er jo et helt utrolig samhold på HW-rekka. +1! var maks kult og komme innom å hilse på folk! Navnet trenger jo bare å stå der under TG. Senere har det ikke så mye å si om det forsvinner eller ikke... Men jeg stemmer for både navn og nick. Kjekt å vite hvem som er hvem på forumet og hva de heter i virkeligheten... Vi får jo lapp på bordet vårt med navn og dill (men ikke du fordi du blir pusha vekk fra stedet ) Mulig jeg skriver ut et A4-Ark med fet skrift, klipper et "navneskilt" og gaffer det. Funker sikkert. Endret 16. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, jeg tror jeg skal feste opp et skilt med nick og navn på hylla mi til neste år. Så ser folk som går forbi hvem som sitter der... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg skal gaffe et skilt med navnet mitt på hodet Endret 16. april 2009 av Glufsepiril Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Oh, nå fikk jeg en superdupergod idè som sikkert har blitt nevnt og forkasta tidligere. Ang. t-skjortene, hva om tok med seg hver sin utskrift av avatar m/nick på sånn strykepapir, og en person stiller med strykejern, så får alle nicket sitt på t-skjorta til neste år! Er strykejern lov forresten? Rart det ikke er nevnt i reglene allerede! Hei, da foreslår jeg at noen spør arrangøren av TG kunne sørge for at strykejernet fra i år er der under TG10 Forøvrig er jeg noe usikker på hva slags strykepapir du snakker om, men jeg hadde nok tatt med meg noe sånt til neste års T-skjorte om muligheten er tilstede Ja, jeg tror jeg skal feste opp et skilt med nick og navn på hylla mi til neste år. Så ser folk som går forbi hvem som sitter der... Kanskje lage et skilt med børstet stålfinish? Teh SpecialForce @ TG *Drømme* Jeg skal gaffe et skilt med navnet mitt på hodet Du er ikke så vanskelig å kjenne igjen Endret 16. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 nick på t-sjortene er kult. men da må man nok fikse det selv. eventuelt at alle heter "arne" det var som vanlig hyggelig på hw rekka. liker godt at vi sitter midt i salen, der er det best med tanke på temperatur. fikk også hilsa på noen, overraskende nok så presenterte de fleste seg med vanlig navn, noe som var litt forvirrende... dog så er jeg noe eldre enn de fleste her, så jeg følte meg noe malplassert til tider Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Var det du som satt på andre siden av midtgangen enn team24 folka og hadde alle de skjermene? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 nick på t-sjortene er kult. men da må man nok fikse det selv. eventuelt at alle heter "arne" det var som vanlig hyggelig på hw rekka. liker godt at vi sitter midt i salen, der er det best med tanke på temperatur. fikk også hilsa på noen, overraskende nok så presenterte de fleste seg med vanlig navn, noe som var litt forvirrende... dog så er jeg noe eldre enn de fleste her, så jeg følte meg noe malplassert til tider er det ikke normalt å presentere seg med navn da? hvis noen spør så er det jo normalt å si nick, men hilste jeg på deg btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg hilste på deg Spirre! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal nok dra på neste TG. Skal prøve å få meg plass på HW-rekka da. Kunne vært hyggelig å bli kjent med folk fra forumet! Så får jeg være med på neste gruppebilde! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hah, jeg kan hilse på alle med mitt vanlige fornavn. Det er fordi jeg er så glup å ha et nick som ikke er langt fra sannheten. En vakker dag skal jeg søke om å få skifte navn til The Martine i folkeregisteret. Gleder meg <3 Forøvrig opplevde jeg heller at de jeg hilste på fra HW-rekka faktisk introduserte seg med nick. Det er tross alt det enkleste. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skal bytte navn til Petter eller et av etternavnene mine.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skifte nick? Men du vet det, at hvis du stokker om på bokstavene i Guttersnipe, kan du lett skrive Petter, og mer til! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Skifte nick? Men du vet det, at hvis du stokker om på bokstavene i Guttersnipe, kan du lett skrive Petter, og mer til! Om han stokker om, fjerner et par, og legger til noen får han faktisk "911 was an inside job" Endret 16. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ikke si det høyt, ikke si det høyt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Endret 16. april 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Forøvrig opplevde jeg heller at de jeg hilste på fra HW-rekka faktisk introduserte seg med nick. Det er tross alt det enkleste. +1, Martine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå