kalli Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hmmm... så ut som dere hadde det morsomt på HW-rekka... kanskje jeg også joiner HW-rekka til neste år Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 HW-rekka var helt ok... Knis. Kødda. HW-rekka var himmel på jooooord <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror jeg skal satse på TG og HW-rekka neste år, finne en kompis som er bedre egnet til å dra, som f.eks. kompisene mine som satt på rekka foran HW-rekka, visstnok på hver side av midtgangen elns Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den TS-rekka er bare noe sinnsykt desperate da:P Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kjenner ikke folka på TS-rekka hverandre engang? Hva er vitsen da da? De prøver bare å få tak i masse folk som kan sitte der... bare for å sitte der? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg så at TS-rekka har lagt ut søknadstråd for folk som vil søke om å sitte med dem neste år. En tanke? Umm-TS-rekka? What? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hva er TS rekka? hvor var den? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Så vidt jeg vet var den på rad 50 i år. Kanskje også flere rader, det vet jeg ikke... Endret 15. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
username882 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 The Survivors rekka.. Ledet av tigersager Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det et forum eller lignende? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det et forum eller lignende? Ja, nå begynnner vi å lure Et raskt google søk kunne kanskje oppklart det. Men her i huset får man andre til og gjøre ting for seg Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 TSRekka ble årets ryddigste hylle. Ekte gangstere. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) @nopros Ja, og her er vi nedlatende når man allerede har googla? Der i huset så får man andre irritert helt uten grunn. Endret 15. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Apropos bananer, jeg holdt på å tryne på TG fordi jeg tråkket på et bananskall. Fikk skikkelig tegneseriefølelse hahhaha, var det deg? var rett bak stolen min det. men ikke min banan. holdt på og datt sammen av latter. hahaha så sinnsykt komiskt ut. hehehe Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 TS rekka er The Survivors rekka. De har en egen hjemmeside, og de annonserer den på forumet på hjemmesida til TG. De har den vel som et alternativ til de som skal på TG og ikke har noen andre å sitte med, og som ikke vil sitte med randoms. De søker også etter folk som er på TG for første gang. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Blir jo som om de som arrangerer HW-rekka skulle begynt å annonsere i TG's forum. Litt for dumt mener jeg. Men de har jo et godt konsept, det skal de ha. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men en del av konseptet er at de skal få tak i folk som ikke har noe annet sted å sitte og/eller er nye på TG. Da er det vel på TG's egen side det passer best å annonsere rekka? Det kan og hende at det er TG som selv arrangerer denne rekken. De vil jo at nye folk skal føle seg velkomne på TG. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 TS rekka er The Survivors rekka. De har en egen hjemmeside, og de annonserer den på forumet på hjemmesida til TG. De har den vel som et alternativ til de som skal på TG og ikke har noen andre å sitte med, og som ikke vil sitte med randoms. De søker også etter folk som er på TG for første gang. Tror kanskje jeg joiner dem neste år da hvis jeg ikke får med noen. Da det blir mitt første TG Eller blir jeg utstøtt og mobbet her for evig tid da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvorfor ikke bli med på HW-rekka? Er jo et helt utrolig samhold på HW-rekka. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Men en del av konseptet er at de skal få tak i folk som ikke har noe annet sted å sitte og/eller er nye på TG. Da er det vel på TG's egen side det passer best å annonsere rekka? Det kan og hende at det er TG som selv arrangerer denne rekken. De vil jo at nye folk skal føle seg velkomne på TG. Var med på TS-rekka sitt første år, i 2008. Var med på HW-rekka nå i år, og vil anbefale HW-rekka til alle førstegangsreisende. HW-rekka er en fin gruppe mennesker, og (om du vil) kommer du lett i kontakt med folk. Og nei, det er ikke TG som arrangerer TS-rekka. Men all honør til "tigersager" og resten av gjengen som legger i en kjempeinnsats for The Survivors. Endret 15. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå