Lemon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg skal selvfølgelig sitte på HW-rekka - noe annet er jo en latterlig tanke. Et alternativ til økte rekker er jo óg å oppfordre alle brukerne her til å dytte i seg en milkshake om dagen så vi etterhvert trenger to plasser hver. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Blir nok HW-rekka på meg også ja Dette skulle kanskje vært i den andre tråden? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Haha, ja da blir det vel Hw-rekka for meg da Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen flere vi kan true med oss til neste år? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Alle som på et eller annet vis ikke kunne/ville i år... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Begge deler... Men det var hw-rekka det var snakk om nå. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Og jeg meldte avslag fra HW rekka jeg x] Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mulig jeg slenger meg på HW-rekka neste år Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg skal kjøpe to plasser til meg, får se om madammen blir med og, så da blir det 3 på oss Men HW-rekka blir det selvsagt Jeg sov faen i meg i stolen samtlige netter foran det anlegget vårt, med Adrian på kontrollene cry.gifDu var så søt, atte wub.gif Syns du nok Vet ikke om jon er enig, når jeg i sinne denget løs på han med pute Unnskyld Tøseguri Endret 14. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det var deilig å sove på hotell! Jeg er ikke helt enig med dere som vil utvide HW-rekka. Jeg synes det var for mange utenforstående folk i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg skal selvfølgelig sitte på HW-rekka - noe annet er jo en latterlig tanke. Et alternativ til økte rekker er jo óg å oppfordre alle brukerne her til å dytte i seg en milkshake om dagen så vi etterhvert trenger to plasser hver. Jeg er på god vei, trenger bare å gi opp planene jeg hadde om å trene så tar jeg fort to plasser på TG2010 Men på en annen side, spørs om jeg vil det.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det var deilig å sove på hotell! Jeg er ikke helt enig med dere som vil utvide HW-rekka. Jeg synes det var for mange utenforstående folk i år. Stillheten og komforten på hotellet var episk deilig.. Endret 14. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ARGH dillemma!Til neste år - skal jeg da sitte på Hw-rekka, med fellow nerds og kjenninger fra forumet, eller skal jeg henge med musikkspill.com-folka og nerde stepmania, og bli bedre kjent med dem Alt annent en HW rekka er godt for deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Selvfølgelig skal du sittet på HW-rekka Var det noe å vurdere overhodet? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Selvfølgelig skal du sittet på HW-rekka Var det noe å vurdere overhodet? Har ikke vurdert det en gang, det er utelukket Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Aldri, det kommer ikke til å skje Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg så at TS-rekka har lagt ut søknadstråd for folk som vil søke om å sitte med dem neste år. En tanke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå