Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nøyaktig hvilket sete var det du ble flytta til? (jeg vet omtrent hvilket, men jeg vil vite nøyaktig vite hvilket)

Nei, jeg skal ikke søke fyren opp på PTN :innocent::whistle:

Sete 3. (det skal dog sies at det ikke er han som står på sete 3 på ptn som er den skyldige. Han bytta plass med meg fordi han ville sitte sammen med kompisen sin ved siden av... Så opprinnelig ble jeg flytta til sete 4...)

@Theo343: Det er mange som har sagt det, men det har seg sånn at han hadde satt seg omtrent 6-7 plasser til venstre for der jeg egentlig skulle sitte. Det gjorde at alle mellom meg og han ble flyttet èn plass til høyre, og på den måten forsvant min plass... Så jeg bestemte meg for å drite i det, så alle de som satt mellom oss slapp å flytte seg... ;) Men kanskje jeg burde gjort det likevel? Hvem vet? :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Jeg stemmer for Iceman™, som gidder å gjøre dette! :w00t:

Me too. Kjekt å vite allerede nå, så vet jeg hvem jeg skal smiske med det neste året for å få den beste plassen :fun:

Forresten Breidablik, jeg leste en artikkel i Magasinet i dag, hvor de skrev om et sted som het Breidablikk. Det var festlig :b

Hva er forskjellen på Breidablikk og Breidablik, egentlig?

Lenke til kommentar
Uansett hvem som har tatt seg til rette, er det skikkelig lumpent gjort av vedkommende.

Jeg tar gjerne på meg denne helvetsjobben til neste år også, men mindre det er alvorlige innvendinger mot det.

Jeg kan hjelpe deg hvis du vil..

Bananer er ikke hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...