Theo343 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Breidablikk: Jeg ville bedt idioten flytte seg.... Hvorfor ble oppholdet kortere? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Breidablikk:Jeg ville bedt idioten flytte seg.... Hvorfor ble oppholdet kortere? Fordi han måtte vente i 2 timer + før han fikk seg en plass Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mitt første år i år, og jeg ble positiv overrasket, hehe Tar nok turen neste år også Var med typen, hagr, og som han sa: dårlig pass og dårlig søvn. Hylle, dyne og madrass neste år! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Nøyaktig hvilket sete var det du ble flytta til? (jeg vet omtrent hvilket, men jeg vil vite nøyaktig vite hvilket) Nei, jeg skal ikke søke fyren opp på PTN Sete 3. (det skal dog sies at det ikke er han som står på sete 3 på ptn som er den skyldige. Han bytta plass med meg fordi han ville sitte sammen med kompisen sin ved siden av... Så opprinnelig ble jeg flytta til sete 4...) @Theo343: Det er mange som har sagt det, men det har seg sånn at han hadde satt seg omtrent 6-7 plasser til venstre for der jeg egentlig skulle sitte. Det gjorde at alle mellom meg og han ble flyttet èn plass til høyre, og på den måten forsvant min plass... Så jeg bestemte meg for å drite i det, så alle de som satt mellom oss slapp å flytte seg... Men kanskje jeg burde gjort det likevel? Hvem vet? Endret 13. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvordan var det mulig å sette seg FEIL?? :O Det lå jo lapper med navn der, jo Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvordan var det mulig å sette seg FEIL?? :O Det lå jo lapper med navn der, jo Lappen til BreidablikkkkkkKKK (artig^^) var kasta på gulvet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Han satte seg feil med vilje... Han unnskyldte det med noe sånt som "jeg ville heller sitte der..." Tror det var fordi han kjente noen av dem som satt der eller noe... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var det en av de som blei "seata feil" (var jo noe snakk om det tidligere i tråden)? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Neida, ingen var i utgangspunktet seatet feil, men da denne fyren kom satte han seg på plassen til en annen. Da HAN kom satte han seg rett til høyre for han igjen, og når nestemann kom satte han seg enda et hakk til høyre osv. Derfor forsant min plass på rekka... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Neinei, men altså. Det var ei gruppe der bare noen fikk sitte sammen, de andre blei spredt rundt. De snakka om å sette seg sammen når de kom dit, og heller ta det opp med de som hadde de plassene når de kom. Ikke veit jeg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Uansett hvem som har tatt seg til rette, er det skikkelig lumpent gjort av vedkommende. Jeg tar gjerne på meg denne helvetsjobben til neste år også, men mindre det er alvorlige innvendinger mot det. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg stemmer for Iceman™, som gidder å gjøre dette! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Synes du gjorde en veldig god jobb, Iceman! Sitter gjerne på HW-rekka neste år Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg stemmer for Iceman™, som gidder å gjøre dette! Me too. Kjekt å vite allerede nå, så vet jeg hvem jeg skal smiske med det neste året for å få den beste plassen Forresten Breidablik, jeg leste en artikkel i Magasinet i dag, hvor de skrev om et sted som het Breidablikk. Det var festlig :b Hva er forskjellen på Breidablikk og Breidablik, egentlig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Uansett hvem som har tatt seg til rette, er det skikkelig lumpent gjort av vedkommende. Jeg tar gjerne på meg denne helvetsjobben til neste år også, men mindre det er alvorlige innvendinger mot det. Jeg kan hjelpe deg hvis du vil.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Uansett hvem som har tatt seg til rette, er det skikkelig lumpent gjort av vedkommende. Jeg tar gjerne på meg denne helvetsjobben til neste år også, men mindre det er alvorlige innvendinger mot det. Jeg kan hjelpe deg hvis du vil.. Bananer er ikke hjelp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nei bananer får du bare PÅ TG, men jeg kan hjelpe over nettet uten bananer med ting som du kanskje trenger hjelp med.. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Apropos bananer, jeg holdt på å tryne på TG fordi jeg tråkket på et bananskall. Fikk skikkelig tegneseriefølelse Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tar gjerne på meg denne helvetsjobben til neste år også, men mindre det er alvorlige innvendinger mot det. Du har jobba som en helt, så hvis du gidder igjen er jeg kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tror det er få andre som gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå