TheMartine Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hm. Nei, ikke nå. Men jeg kan slippe noen teasere iløpet av de neste dagene. For å gjøre det spennende, liksom Lenke til kommentar
username882 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Forsiktig med å høre på TM, hu forsøker å skremme dere! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Forsiktig med å høre på TM, hu forsøker å skremme dere! Skremme? Nesj. Hjelpe! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ser ut som om jeg akkurat mistet tellinga gitt Jaja...... WOW!!!! det betyr at jeg har dårlig tid på meg til å bygge hylla mi! De teaserene TM hørtes kult ut... Cant wait snakkes på TG everybody! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Sånn da var jeg hjemme etter en liten tur med bil... det var kjempe gøy og hilse på alle sammen. fikk ikke sakt hade til alle, så jeg sier det her HADET BRA! hvis det er noen som har bilder( ja jeg veit det er mange av dere) så har jeg kjempe lyst på bilder så vil jeg gjerne ha de på mail <3 hadde satt kjempe pris på det mail i profil Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Bilder av deg selv, eller andre, Sneipen? Nå er jeg ferdig på jobb, så da er det ingenting som føles mer riktig enn å reise hjem og oppsøke min myke venn, Seng. Snejks! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 ALLE Bilder! og da mener jeg ALLE! skal sensurere selv Lenke til kommentar
username882 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Jeg har et nærbilde av TM på mobilen, går til høystbydene! Endret 12. april 2009 av takZa Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Bytte mot bra bilde av Britani? Ej, gutta, jeg har masse bilder av ho. Om det er noen av dere som har, vær så snill å si ifra Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Da har jeg fått sovet litt, pakket ut og satt på vaskemaskinen. Dette var ett stykk kos TG. HW-rekka ga mersmak! Takk for en fantastisk påske, folkens. Edit: Fjerna. Kjekt å lese bakover i tråd.. Endret 12. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg hadde også satt veldig pris på bilder fra TG, viss noen har mye tid til overs og gidder å sende meg noen... Kanskje det smarteste hadde vært å poste dem i en egen tråd her på forumet, sånn at alle som ville kunne laste ned i hytt og gevær. Bare et forslag... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg hadde også satt veldig pris på bilder fra TG, viss noen har mye tid til overs og gidder å sende meg noen... Kanskje det smarteste hadde vært å poste dem i en egen tråd her på forumet, sånn at alle som ville kunne laste ned i hytt og gevær. Bare et forslag... Er jo bildetråd for TG09 som ligg ute.... Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Endelig hjemme. Anyway, tusen takk for et flott TG, håper jeg ser mange av dere igjen til neste år. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ey! Henrik! Du kom deg vel hjem? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vet noen om det finnes bilder av row 39, den delen som var nærmest partyshop? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ey! Henrik! Du kom deg vel hjem? Våkna til liv du også? Klarte ikke la være å le når jeg skulle dra, sorry! :!: Men må få takke for et supert TG, med en livlig og humørglad rekke som dro arrangementet til topps for min del! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Neste år skal jeg kun slappe av!Agreed.. Ey! Henrik! Du kom deg vel hjem? Våkna til liv du også? Men må få takke for et supert TG, med en livlig og humørglad rekke som dro arrangementet til topps for min del! Haha, stakkars Emil - sov godt under bordet Enig der. Samholdet, stemningen, og ikke minst atmosværen- var unik. Dog, jeg savner en røykmaskin, typ Dynofog 1000 - mistenker at noen har røsket den med seg.. Om noen vet noe, PM / e-post / MSN (i profil) Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 da var jeg osså hjemme og fått opp riggen min ... glad jeg reiste tidlig ... hørte når jeg var komt til filefjell at det var køer i lange baner på e6 og rundt hamar:P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg er våken etter 16 timers sammenhengende søvn. Det føles godt. Takk for denne gang, jeg har kost meg kjempemasse! Sees neste år. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Yes, we'll do. Kanskje jeg får sagt farvel til deg i TG2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå