S-r-ex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har et dumt spørsmål: koster HW-rekka mer, eller er det bare å melde seg på liksom? Det er bare å melde seg på. Jeg har riktignok en forkjærlighet for å true med faktura i posten, men det er bare okseavføring. Hæ? Var det ikke toalettpapir dynket i 7mnd gammel ubehandlet melk du likte å sende folk? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Har et dumt spørsmål: koster HW-rekka mer, eller er det bare å melde seg på liksom? Det er bare å melde seg på. Jeg har riktignok en forkjærlighet for å true med faktura i posten, men det er bare okseavføring. Hæ? Var det ikke toalettpapir dynket i 7mnd gammel ubehandlet melk du likte å sende folk? Det avhenger av dagshumøret. Førstepost oppdatert, jeg har vært en flink liten pike, og fått på plass noen nye navn og sånn. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 det er ingen fra Trøndelag, som har tenkt seg nedover ved å kjøre bil da? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Får nok mer respons på gathering-forumet om slikt. Der er det også opprettet "sosiale grupper" for hvert fylke. Ikke så mange registrert til nå, men tar seg nok til etterhvert. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som har planer om å arangere buss fra kr.sand? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Som Bushmann påpeker over deg, er nok mer respons på slike ting på TG-forumet enn her. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Som alle sikkert har fått med seg, har Wheelman og gjengen et lite hylle-med-prosjektor-greier-og-styr-prosjekt på gang, i forbindelse med dette, trenger de 5 stakkars frivillige som får gratis hylle. Gratis hylle. Jepp, gratis hylle. Den eneste ulempen, er at de 5 stakkarene som får gratis hylle, må lide seg gjennom fem dager med en prosjektor på toppen av hver plass. Det er snakk om fem plasser mot midtgangen med ryggen til scena. Gratis hylle, stakkars jævler. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er snakk om fem plasser, med to-tre plasser mellomrom mellom hver hylle. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 SOLD! Vi tar dem. Det blir 400 kr, faktura kommer i posten, eller du kan betale i luken på tur ut. NESTE?! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er snakk om fem plasser, med to-tre plasser mellomrom mellom hver hylle. Hmmm. Da spørs det, lurer på om vi bare blir rundt ti stykker. Får se det litt an! SOLD! Vi tar dem. Det blir 400 kr, faktura kommer i posten, eller du kan betale i luken på tur ut. NESTE?! Prrrrøv deg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg pleier å la hunden min, Rex, stå for pengeinnkreving: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor H'ok, fra spøk til granatkaster: Måten jeg kommer til å seate i år, blir at individer i store grupper, plasseres akkurat som det passer meg på seatmapet, deretter kan dere krangle dere imellom om hvor dere nøyaktig vil sitte når dere kommer frem. Innvendinger? Synd, det er latterlig mye arbeid bare å få oversikt over hvor folk skal sitte, å i tillegg skulle måtte ta hensyn til hver enkelt av fjorårets 62 påmeldtes krav om hvem de skulle sitte ved siden av ble nesten litt for mye i kampens hete (seatingen må skje fort, det er rift om plassene allerede når grupper på 50 slipper inn). Enkeltpersoner med ønsker om hvem de skal sitte ved siden av blir selvfølgelig tatt hensyn til, de plasseres ved siden av den gruppen hvor ønsket person sitter. Hver gruppe og enkeltindivider som ikke tilhører grupper vil bli tildelt et nummer, oversikt over dette kommer etterhvert i førstepost. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er snakk om fem plasser, med to-tre plasser mellomrom mellom hver hylle. Altså blir det *hylle* - *to tre plasser uten hylle* - *hylle* - *to tre plasser uten hylle* osv? Jeg slår til på en, om Hoppende Bryster ikke skal ha alle. Kan jeg likevel sitte ved siden av kameraten min(og han vil ikke få hylle)? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 hvis jeg blir med. så skal jeg sitte sammen med Iceman.. fordi jeg må ha litt kos i år også. det er kjempe viktig <3 ellers.. så må jeg ha hylle Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Slik ser det ut nå: Må gjøre noe med prosjektor-hyllene - da de ser fryktelig ustabile ut. Noen med snekkererfaring her som har noen tips? EDIT: Det ser ikke gjennomførbart ut når jeg ser over nå - blir nok å kutte ned fra 10 til 5 Btw, foreløpig bare skisser. Endret 23. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg melder meg på, har vært i hadelands rekka to år på rad så nå trenger jeg noen nye å bli kjent med Er det noe jeg trenger å ta med som extra for HW rekkas skyld? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg melder meg på, har vært i hadelands rekka to år på rad så nå trenger jeg noen nye å bli kjent med Er det noe jeg trenger å ta med som extra for HW rekkas skyld? Mat til oss trengende Lenke til kommentar
redsword Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 pluss at du må kjøpe 24 bokser batteri til meg.. siden jeg solgte alle mine gjennom mIRC i 2007.. :/ tjente en del på det da. hehe. å så må du ha med din skeive side.. fordi vi voksne folk i denne rekka, liker unge gutter <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Etter nøye intern diskusjon har vi blitt enige om å kutte ned litt Det tas fortsatt imot tips om hvordan vi kan sette på et sett til i høyden - om noen har litt magi liggende. Endret 23. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hehehehe Vi får se, vi får se.... ^^ Blir mye rett i Koppen, og selvfølgelig en del kvikklunsj... Og jeg trur jeg tåler mer eller mindre voksne folk, heller det, enn små whinete fjortisser Endret 23. januar 2009 av Dracoknight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå