Zodihax Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Frohman: Se hva jeg skrev oppfor. Dessuten sitter jeg rett foran deg og ser at du bruker paint. PAINT for faen? Ikke rart bildet får elendig kvalitet... Hva om en som har photoshop kan gjøre dette med å tagge? Misforstå meg ikke, bra du bidrar, det hadde ikke jeg giddet, men.. Endret 11. april 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Mange på bildet i år sammenlignet med forrige åra : P NESTE ÅR ER JEG PÅ DET BILDET! DET HAR JEG BESTEMT!.. lel EDIT: Hvorfor pokker rød skrift? XD Hvit skrift med svart outline. eller omvendt Endret 11. april 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Alle fire kameraer oppe og går, noen mer lyssterke enn andre http://87.76.40.41:1337/multi.html Anbefaler som før å endre oppløsning til 640x480 i oppe i venstre hjørne. i see what u did there wheelman o_0 Jeg må spørre. Hva gjorde jeg? *fapfap* u do Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) omg, stalker dere på de 4 webkameraene... Hvem er det som sitter der med en macbook på fanget? 0_o spørsmål; Hvor er hylla deres ? 0_o Endret 11. april 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Frohman: Se hva jeg skrev oppfor. Dessuten sitter jeg rett foran deg og ser at du bruker paint. PAINT for faen? Ikke rart bildet får elendig kvalitet... Hva om en som har photoshop kan gjøre dette med å tagge? Misforstå meg ikke, bra du bidrar, det hadde ikke jeg giddet, men.. Dårlig gjort. Tar et større bilde og lagrer det i PNG, får se hvordan det blir. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Paint lagrer ikke bra uansett hvilket format. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tok det store PNG-bildet som ble postet først og forskjellen er minimal, iallefall for det utrente øyet. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Men med det trente øyet er det er gruuusom forskjell... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tok det store PNG-bildet som ble postet først og forskjellen er minimal, iallefall for det utrente øyet. Du sitter i en hall med over 5000 nerder. Tror du ikke de har "Trente øyer" ? : P Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Men med det trente øyet er det er gruuusom forskjell... Jeg merker absolutt ingen forskjell. Vi får vente og se, så kan noen remake det i PS hvis det blir for galt. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 du så liten ut på bildet Som i at jeg kunne vært fjorten år, eller som i at jeg er dvergvokst? Jeg rager forøvrig rundt 161,5 cm over bakken. du ser mindre ut på bilde ja men det ses vel bare på som positivt ....hvem er det nå som vil vere gammel? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tags, folkens, tags. Jeg sitter uten lydkort, så jeg har ingenting å gjøre atm. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) TM: Takker for hylle-bildet. Ser helknall ut som TG hylle det der. BTW: Kult at dere fikk til gruppebildet Imponerende antall. HB: Er det deg man ser nesa på bak i bakken der? PS! Ja nå stalker man dere fra 4-5 forskjellige vinkler! EDIT: Noen må ta bilder av TM i alle sine t-skjorter... she has good sense. Endret 11. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hvis du får på alle navnene, og sender meg ORGINALE jpeg bildet, så kan jeg sikkert gjøre det i PS... HAr ikke noe å gjøre uansett EDIT: som den observante stalkeren jeg er så bruker personen med laptopen ved siden av seg ubuntu/eller annen linux bootloader. Boota greit fort da.. det skal han ha Endret 11. april 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i bildet? Helst bra kvalitet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tok det store PNG-bildet som ble postet først og forskjellen er minimal, iallefall for det utrente øyet. Prøv å lagre samme bildet i paint, .jpeg, 100 ganger Noen som vet hvor jeg kan få tak i bildet? Helst bra kvalitet! Side 155 En foreløpig versjon. Klikk for full størrelse Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 noen her på hw rekka som spiller company of heroes ? I do, men jeg måtte reinstallere det og når jeg prøver hopper rammen min til over 95% og maskina fryser. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg lurer fortsatt på om noen skal til bussplassen/Statoil i Nydal i morgen. Viss det er noen som skal: PM meg nå! Jeg skal ta taxi men vil gjerne dele utgiftene med noen... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hvis du får på alle navnene, og sender meg ORGINALE jpeg bildet, så kan jeg sikkert gjøre det i PS... HAr ikke noe å gjøre uansett Du har det ovenfor, kos deg. Endret 11. april 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå