S-r-ex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det var synd. Foreldrene mine kan i det miste kose seg i noen dager på hytta i påskeferien nå som vi har fått avtalt med kompisen til brodern om at moren hans kjører oss opp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er HW- rekka full? Har ingen å reise sammen med, men har fryktelig lyst til å dra da så klart Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er vel ikke en maxgrense for hvor mange det kan være på HW-rekka? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I teorien da de 543 radene bak kan være solgt. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Niram, bli med! jeg reiser også alene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 *skrible mail om påmelding* Kjedelig, jeg er uoppfinnsom og vil bare tilbake til GBS på SA-forumet Du vet du har lite å gjøre når det å skrive en påmeldingsmail føles som en lang og kjedelig jobb Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Forresten, fant et gammelt Tetris til gameboy på søppelfyllinga, trenger bare å bytte batteri så highscores vil la seg lagre. Holde GB-mesterskap i Tetris? dum dumdi-dum dumdi-dummm dum-dum-dum.... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vet det ikke er noe hast, men hvordan velger vi plasser sånn i forhold til HW-rekka? Hvordan vet jeg hvor jeg skal plassere meg? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Alle setter samme seater Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Vet det ikke er noe hast, men hvordan velger vi plasser sånn i forhold til HW-rekka?Hvordan vet jeg hvor jeg skal plassere meg? Du trenger ikke å vite det, det er min ekstremt stressende oppgave den dagen seatingen starter. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Angående det, oppdater førstepost a.. Ville likt det mye bedre om nicket mitt sto der Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Angående det, oppdater førstepost a.. Ville likt det mye bedre om nicket mitt sto der Les 1. post først... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Angående det, oppdater førstepost a.. Ville likt det mye bedre om nicket mitt sto der Det er meget hardt arbeid, må nok ta en solid hvilepuase først. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 *Smekk på pungen* Takk, jeg trengte en liten oppkvikker. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Angående det, oppdater førstepost a.. Ville likt det mye bedre om nicket mitt sto der Les 1. post først... Du vet ikke hva du snakker om Jeg har sendt mail, og ville bare ha ha til å oppdatere posten. Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har et dumt spørsmål: koster HW-rekka mer, eller er det bare å melde seg på liksom? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Har et dumt spørsmål: koster HW-rekka mer, eller er det bare å melde seg på liksom? Det er bare å melde seg på. Jeg har riktignok en forkjærlighet for å true med faktura i posten, men det er bare okseavføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå