Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 det er vel bedre enn ingenting Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Nei, jeg så ikke navnet hans... Jeg så at denne tråden var oppe, og la merke til hvordan PCen hans så ut. er ikke verre en å spasere forbi en gang til og si hei så finner du fort ut av det:P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Umm, lover du å være snill hvis jeg tar meg en tur? Nei, men jeg kan love å gjøre et forsøk? Godt nok, hva er seatnummeret? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg synes vi skal stille opp i trappa i sør-enden. Ved chillout, ja? Det er det beste stedet for et stort gruppefoto, og sånn er det. Jeg stemmer for ute. Har.. fobi mot trapper Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 det er vel bedre enn ingenting Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Nei, jeg så ikke navnet hans... Jeg så at denne tråden var oppe, og la merke til hvordan PCen hans så ut. er ikke verre en å spasere forbi en gang til og si hei så finner du fort ut av det:P Utrolig, jeg har privatStalker Er det noen som vil ha besøk av meg da? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 stemmer for utebilde så ser vi ikke så nerdete ut ..... Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 er det gruppe bilde klokka 7? ved Chill out ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehe, men Hjulmænn kan jo stå på fremste rekke, på gulvet. Tenkte det var greit med en trapp, slik at alle synes. Men hvis vi går ut, kan vi stå i bakken ved inngangsdøra, så det går greit det også. Da får jeg brukt de phete solbrillene min også <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du er sjef, hva blir det til? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg synes vi skal stille opp i trappa i sør-enden. Ved chillout, ja? Det er det beste stedet for et stort gruppefoto, og sånn er det. Jeg stemmer for ute. Har.. fobi mot trapper Valid reason, point taken. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er jeg sjef? Da går vi: Ut! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Elanee var enig med meg, og sier vi ikke ser såå nerdete ut om vi står inne. Fotografen kan jo alltids stå på en høyde - ser mye bedre ut med en gruppe spredt over en flaten enn en horde plassert i en trapp. EDIT: Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Der er det kaldt! Det blir ikke lett å stå der ute i bare t-skjorte... Edit: Men jeg er med jeg, altså... Endret 11. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 det er vel bedre enn ingenting Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Nei, jeg så ikke navnet hans... Jeg så at denne tråden var oppe, og la merke til hvordan PCen hans så ut. er ikke verre en å spasere forbi en gang til og si hei så finner du fort ut av det:P Var nettop borte der igjen, men glemte å spørre om navnet Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) det er vel bedre enn ingenting Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Nei, jeg så ikke navnet hans... Jeg så at denne tråden var oppe, og la merke til hvordan PCen hans så ut. er ikke verre en å spasere forbi en gang til og si hei så finner du fort ut av det:P Var nettop borte der igjen, men glemte å spørre om navnet heter Eivind Endret 11. april 2009 av Elanee Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Si fra til folk da, vær så snille, for det er så få som får med seg disse planene når de bare snakkes om på forumet. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) det er vel bedre enn ingenting Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Nei, jeg så ikke navnet hans... Jeg så at denne tråden var oppe, og la merke til hvordan PCen hans så ut. er ikke verre en å spasere forbi en gang til og si hei så finner du fort ut av det:P Var nettop borte der igjen, men glemte å spørre om navnet heter Eivind heter Eivind OMGWTF heter jeg Eivind?! :O Endret 11. april 2009 av pululf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 jeg har en større svart og hvit-rutete en da O.ospenne altså Det høres ypperlig ut Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) nei har edita ...oppdater var litt for kjapp med klipping og liming så gjorde jeg feil som jeg retta opp i ganske kjapt:P Endret 11. april 2009 av Elanee Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I demand bilde av hylla deres wheelman! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 nei har edita ...oppdater nei har edita ...oppdater Lol, hva skjer med at du skriver dobbelt da? Heter magne jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå