Niqābninja Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 En time, da. Så får folk jåla seg litt. Prøv å si fra til dem rundt dere, da. Klokka sju skjer det. KK? Iceman nekter. Noen som vil hjelpe til med å tvinge han? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 - No Guttersnipe Ivar gruppebilde? Åjoda. Bare at én må alltids mangle når man skal ta bilder, og det er meg. Haha. Men her er hylla vår, med LueDotten og Guttersnipe nærmest kamera, så kan du se for deg meg helt til venstre. Iceman nekter. Noen som vil hjelpe til med å tvinge han? ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hvordan vet du hvordan PC-en hans ser ut viss du ikke vet hvem det er? Breidablikken, sjekk hvem som skrev originalinnlegget du Ja, jeg ser det, men hva så? Er dette et spørsmål han vil ha svar på fordi han lurer på det eller er det en slags konkurranse? dunno @martine WTF, har jeg gått forbi deg når jeg har besøkt Hoppende Bryster? Dette var da dårlig av meg.. Endret 11. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 vi skulle vere mange nokk til å tvinge ismannen om vi så må bære han så skal han vere med Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 @martineWTF, har jeg gått forbi deg når jeg har besøkt Hoppende Bryster? Dette var da dårlig av meg.. Alle går forbi meg. Det er fordi jeg ser sint og utrivelig ut, og det stemmer også for det meste. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 vi skulle vere mange nokk til å tvinge ismannenom vi så må bære han så skal han vere med Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 vi skulle vere mange nokk til å tvinge ismannenom vi så må bære han så skal han vere med Det ble foreslått gaffaaaaaaaa... Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 haha har ikke jeg sett..men ja dere sitter mye i ro borte i enden der:P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 @martineWTF, har jeg gått forbi deg når jeg har besøkt Hoppende Bryster? Dette var da dårlig av meg.. Alle går forbi meg. Det er fordi jeg ser sint og utrivelig ut, og det stemmer også for det meste. Umm, lover du å være snill hvis jeg tar meg en tur? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Han har hjul på stolen sin :----D Vi kan bare gaffe han fast til stolen og trille han bort :----D Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 vi skulle vere mange nokk til å tvinge ismannenom vi så må bære han så skal han vere med Det ble foreslått gaffaaaaaaaa... dem har bare billig gaffa ...dem tapa meg til stolen i går .... var jo bare å røske seg løs ... tapen rivna jo..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tøseguri: Jeg kind of... finner ikke den røde spenna. Mista den ned på gulvet/i baggen/veska... Men skal lete litt=) Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tøseguri: Jeg kind of... finner ikke den røde spenna. Mista den ned på gulvet/i baggen/veska... Men skal lete litt=) OH NOES! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 HVEM er det som driver og lurker her på denne tråden, og har en utrolig rå PC?Tre monster-store skjermkort, heftig hovedkort, i790 prosessor, hvite kabelstrømper på alle ledninger, hardiskbokser av kobber og vannkjøling på ALT? Og har en sykt stor radiator på sien av kabinettet? kan det vere moi? Står det Står det noen flasker med batterivann ved siden av kabinettet ditt? På den siden hvor radiatoren står. ja modzona som sitter ved sidenav med lianli kabinett har jeg hilst på deg eller? Nei, men jeg gikk forbi PCen din istad, så at denne tråden var oppe, og at du var borte. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) jeg spaserer mye:P var sikkert å slo lens Endret 11. april 2009 av Elanee Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Endret 11. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Umm, lover du å være snill hvis jeg tar meg en tur? Nei, men jeg kan love å gjøre et forsøk? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 vi skulle vere mange nokk til å tvinge ismannenom vi så må bære han så skal han vere med Har vi heisekran da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) jeg har en større svart og hvit-rutete en da O.o spenne altså Endret 11. april 2009 av Slettet+312 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lol, come again? Så du navnet as well? Lol U like MySeat? Nei, jeg så ikke navnet hans... Jeg så at denne tråden var oppe, og la merke til hvordan PCen hans så ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå