pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 HVEM er det som driver og lurker her på denne tråden, og har en utrolig rå PC? Tre monster-store skjermkort, heftig hovedkort, i790 prosessor, hvite kabelstrømper på alle ledninger, hardiskbokser av kobber og vannkjøling på ALT? Og har en sykt stor radiator på sien av kabinettet? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 HVEM er det som driver og lurker her på denne tråden, og har en utrolig rå PC?Tre monster-store skjermkort, heftig hovedkort, i790 prosessor, hvite kabelstrømper på alle ledninger, hardiskbokser av kobber og vannkjøling på ALT? Og har en sykt stor radiator på sien av kabinettet? kan det vere moi? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, hva skjedde med gruppebildet? Stresset jeg unødvendig? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan vet du hvordan PC-en hans ser ut viss du ikke vet hvem det er? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, hva skjedde med gruppebildet? Stresset jeg unødvendig? Noen må ta ansvar. Men først; Hvor skal vi ta bilde? Litt teit å få med alle på bildet, om ingen veit hvor de skal møte. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Og hvem skal være fotograf? Noen fra en annen rekke må vel komme og ta det. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vi kan få noen i info desk til å ta det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg synes vi skal stille opp i trappa i sør-enden. Ved chillout, ja? Det er det beste stedet for et stort gruppefoto, og sånn er det. Når som helst for min del, men det er et par her som skal dusje først. Gi folk en time...er det realistisk? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 jeg skal i allefall slå lens først Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 En time kan vel gå, men det må for all del ikke bli for sent... Det er flere og flere som reiser etter hvert, og dessuten blir det jo mørkt i hallen om en god stund... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg må huske å be TinaM låne meg den røde hårspennen.. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er lurt å gjøre det før lyset i hallen forsvinner, da blir bilde bedre Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 En time, da. Så får folk jåla seg litt. Prøv å si fra til dem rundt dere, da. Klokka sju skjer det. KK? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan vet du hvordan PC-en hans ser ut viss du ikke vet hvem det er? Breidablikken, sjekk hvem som skrev originalinnlegget du Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lurer forsatt på hvem som ga meg klem i går om hun sitter på hw-rekka i det hele tatt ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 HVEM er det som driver og lurker her på denne tråden, og har en utrolig rå PC?Tre monster-store skjermkort, heftig hovedkort, i790 prosessor, hvite kabelstrømper på alle ledninger, hardiskbokser av kobber og vannkjøling på ALT? Og har en sykt stor radiator på sien av kabinettet? kan det vere moi? Står det Står det noen flasker med batterivann ved siden av kabinettet ditt? På den siden hvor radiatoren står. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan vet du hvordan PC-en hans ser ut viss du ikke vet hvem det er? Breidablikken, sjekk hvem som skrev originalinnlegget du Ja, jeg ser det, men hva så? Er dette et spørsmål han vil ha svar på fordi han lurer på det eller er det en slags konkurranse? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) HVEM er det som driver og lurker her på denne tråden, og har en utrolig rå PC?Tre monster-store skjermkort, heftig hovedkort, i790 prosessor, hvite kabelstrømper på alle ledninger, hardiskbokser av kobber og vannkjøling på ALT? Og har en sykt stor radiator på sien av kabinettet? kan det vere moi? Står det Står det noen flasker med batterivann ved siden av kabinettet ditt? På den siden hvor radiatoren står. ja modzona som sitter ved sidenav med lianli kabinett har jeg hilst på deg eller? Endret 11. april 2009 av Elanee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå