fjeddiu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Går det en TG buss fra Stavanger området? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ville anbefalt å spørre på gathering.org sitt forum. Der er det mange som avtaler å sette opp busser og kjøre sammen. Jeg tipper det kommer såpass mange folk fra Stavanger at det blir satt opp buss derfra. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lurer på om du har fått mailen min? sånn at vi er påmeldt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Lurer på om du har fått mailen min? sånn at vi er påmeldt? Jeg er bare litt treig av meg innimellom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Lurer på å dra på TG i år altså. Har skullet dratt dit siden 01 eller noe, men alltid kommet opp noe, nå er det så vidt jeg vet ingenting som kan komme opp, så da blir det å dra med seg en kompis eller to (om de får påskeperm) og dra nedover tror jeg. Og da må man seff sitte i HW-rekka ... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg fått sendt mail. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg fått sendt mail. Da nekter jeg plent for å ha mottatt den. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg fått sendt mail. Da nekter jeg plent for å ha mottatt den. Da må jeg fløye til at det ikke er okstad, men Frohman som brukernavn, han har endra 30.000 ganger så er litt lost Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som gleder seg eller? Hadde vært litt kult om en eller en annen hadde mekka en wallpaper eller noe til rekka da, slik vi hadde for et par år siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 vhet noen når billetter kommer?? kanskje jeg slenger meg på hw rekka Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Les topic,les 1. siden.. LES på GATHERING.ORG! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis du leser tittelen på denne tråden, finner du ut at billettene ikke er lagt ut. Leser du 1. posten på denne tråden, vil du også kunne se at billettene ikke er lagt ut. Ingen vet når salget starter, men informasjon vil først komme på www.gathering.org Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Er kjøleskap fortsatt ulovlig? Går det ikke an å betale 50kr ekstra for mer strøm? Blir forbanna da man ikke kan ha på en 12v kjøleboks på 5w men så mange 3000w pcer man bare vil og så mange lys/høyttallere man kan få plass til uansett watt. Les denne også ALLE SOM MASER OM NÅR BILLETTENE KOMMER UT LYNSJES Endret 17. januar 2009 av War Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Regner nok med at det blir forbudt med alle slags hvitevarer i år også ja. Hadde vært gromt med et lite kjøleskap, men regler er regler! Det med å betale 50kr ekstra for mer strøm har jeg ikke hørt noe om hvertfall. Men noen kjøper jo to plasser, sånn at de får mer strøm (: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Som jeg nevnte i andre tråden, så sier mine kilder at billettsalg / lotteri starter i morgen.. ..så vi får bare glede oss og håpe de har rett Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Blir ikke noe TG på meg i år allikevel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får ikke lov av mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå