Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ok da aner jeg ikke hvem jeg ser. Ser ei dame helt i kanten her som kom tilbake nå, så karen med skjegg(mørk) deretter ei jente til og så en lyshåra kar. På høyre hånd dette. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skjeggemann er kompisen min. Morten heter han. Han er ikke på forumet. Og nå føler jeg meg virkgelig overvåket =/ Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Noen her som har et godt kamera?Det trengs til gruppebildet. Virker ikke som om det er så mye interesse for et gruppebilde. Har ikke wheelman et ganske greit kamera? Endret 11. april 2009 av als Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det har han jo, at jeg ikke tenkte på det.. Nå gjelder det å finne et tidspunkt og sted Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg har kamera.. EDIT: Når bildet skal arrangeres er det jo bare å gå en to-tre stk gjennom raden og si ifra? Be de pelle seg til da-nevnte sted? Endret 11. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som har forslag til tid og sted, eller skal jeg bare bestemme meg for noe? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Skjeggemann er kompisen min. Morten heter han. Han er ikke på forumet. Og nå føler jeg meg virkgelig overvåket =/ Slapp av du er ikke overvåket hehe, jeg bare kikket såvidt på cammen til Guttersnipe når jeg så den i tråden. Im not a stalker miss'es. Dessuten ser man deg kun når du reiser deg opp seh. Men hyggelig å "hilse på" Morten, og som du sa TM du legger vekt i overkroppsbekledningen. Endret 11. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som har forslag til tid og sted, eller skal jeg bare bestemme meg for noe? Gi meg en time, please. Må skrive en nettartikkel først. Forøvrig synes jeg vi skal stå enten i trappa i sør-enden eller utenfor skipet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den er grei TheMartine. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Slapp av du er ikke overvåket hehe, jeg bare kikket såvidt på cammen til Guttersnipe når jeg så den i tråden. Im not a stalker miss'es. Men hyggelig å "hilse på" Morten, og som du sa TM du legger vekt i overkroppsbekledningen. TM, dessuten ser man deg kun når du reiser deg opp seh. Hehe, okei, jeg får stole på det. Hender jeg lager litt rare fjes, men hvis jeg har et webcam på meg konstant må jeg jo prøve å beherske meg. Men da velger jeg å tro på deg, mr. Pervert on the webcam Den er grei TheMartine. Danke! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den er grei for min del... Edit: Men da skal alle ha på seg hw-t-skjorta! HW-tskjorta ligger igjen på hotellet Pussig. Det var akkurat det jeg tenkte, også. Men så gikk jeg til gode gamle Partyshop, og der er de fine folk, så da ble jeg glad igjen I agree! Dessuten var datakjeden dyrere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Haha, lag alle grimaser du måtte ønske. /PervoTåmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den er grei for min del... Edit: Men da skal alle ha på seg hw-t-skjorta! HW-tskjorta ligger igjen på hotellet Min er skitten, og lukter sikkert fælt. (En blir svett når en rigger hylle) Men jeg tenkte at siden jeg ikke kan få hatt på meg tskjorte så skal jeg i det minste gjenspeile nicket mitt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Ekke så nøye med skjorta, alle kan stille i bar overkropp ( inspirert av 7rym ). Endret 11. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hjelp, jeg syns også på webcam :-| Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Haha, er alle nerder så sjenerte da? Hvor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bra:D kom innom.. Da er jeg påvei, heh, ut i sol og finværet. Tar vel en halvtimes tid å komme seg bortover, najs at dere utsatte grupebildet til den tid, kan kanskje knipse litt selv da også. Svart skinnjakke, kompaktkamera, latterlig diger pda, og hvit og blåstripa skjorte, der er de enkleste måtene å kjenne igjen undertegnede på etterpå ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Men jeg tenkte at siden jeg ikke kan få hatt på meg tskjorte så skal jeg i det minste gjenspeile nicket mitt.Noen forslag? Rød string og rød spenne i håret? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Ekke så nøye med skjorta, alle kan stille i bar overkropp ( inspirert av 7rym ). Der ble du stempla som pedo Endret 11. april 2009 av als Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå