Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men Netshop hadde lite å gjøre her med både komplett og datakjeden, så han fikk ikke lov til å være så lenge.

Datakjeden har tidenes dårligste jævla møkkaservice. Jeg sto der i lang tid mens begge idiotene bak disken ekspederte den ene gutten etter den andre, selv om jeg sto der lenge før dem, og når jeg spør om info om strømforsyninger gidder han nesten ikke sjekke engang. Jeg skal aldri, aldri handle hos Datakjeden. Mark my words!

Men jeg har på meg en enda morsommere t-skjorte i dag =/

^^

Aha, nå vet jeg hva jeg skal se etter når jeg skal finne ut hvem du er. Se etter morsomme t-skjorter :D

Seff, det kunne du gjort hele uka, det. I dag er den hvit, og så står det "MEGA LOLZ !!!!" på den. Skulle være lett, lykke til!

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Men jeg har på meg en enda morsommere t-skjorte i dag =/

^^

Aha, nå vet jeg hva jeg skal se etter når jeg skal finne ut hvem du er. Se etter morsomme t-skjorter :D

Seff, det kunne du gjort hele uka, det. I dag er den hvit, og så står det "MEGA LOLZ !!!!" på den. Skulle være lett, lykke til!

Finner deg nokk, om jeg virkelig går inn for det :)

Hei, als. Et lite tips. Hun sitter på den andre siden av midtgangen... :yes:

Vet, såpass til info har jeg grabba til meg ;)

Endret av als
Lenke til kommentar

- No peppes gruppebilde?

- No Guttersnipe Ivar gruppebilde?

- No HW-rekka gruppebilde?

Er jo bare et par sporty sjeler på rekka som stiller opp på noen bilder, sløvinger :p Folk drar hjem fra TG allerede? makan...

TM:

Om du blir forbigått i køen så må du ikke bare stå å smile søtt da vettø.

PS!

Sov-i-ro ( til å stappe i øra så man får sove på TG eller dempe skjærende musikk ) får man kjøpt på bensinstasjoner også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Alle har vel husket å ta med svømmepropper til ørene? hehe

Djiiis, wish I did, men er ikke så keen på å svømme sammen med 200 stk i et drittlite basseng som lukter ren avføring :)

Lenke til kommentar
TM:

Om du blir forbigått i køen så må du ikke bare stå å smile søtt da vettø.

Tror du jeg smilte søtt? Å nei, du! Denne jenta er glad i å demonstrere, og tro meg, jeg gir tydelig uttrykk for det når jeg er misfornøyd. Stirret sint på karene bak disken hele tiden, kremtet høyt, flyttet meg etter dem, la armene utover hele disken, sukket høyt, og så videre. Det var nok heller et tilfelle av kjønnsdiskriminering, tenker jeg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...