slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Men jeg har på meg en enda morsommere t-skjorte i dag =/ ^^ Aha, nå vet jeg hva jeg skal se etter når jeg skal finne ut hvem du er. Se etter morsomme t-skjorter Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Nei, men Netshop hadde lite å gjøre her med både komplett og datakjeden, så han fikk ikke lov til å være så lenge. Datakjeden har tidenes dårligste jævla møkkaservice. Jeg sto der i lang tid mens begge idiotene bak disken ekspederte den ene gutten etter den andre, selv om jeg sto der lenge før dem, og når jeg spør om info om strømforsyninger gidder han nesten ikke sjekke engang. Jeg skal aldri, aldri handle hos Datakjeden. Mark my words! Men jeg har på meg en enda morsommere t-skjorte i dag =/ ^^ Aha, nå vet jeg hva jeg skal se etter når jeg skal finne ut hvem du er. Se etter morsomme t-skjorter Seff, det kunne du gjort hele uka, det. I dag er den hvit, og så står det "MEGA LOLZ !!!!" på den. Skulle være lett, lykke til! Endret 11. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei, als. Et lite tips. Hun sitter på den andre siden av midtgangen... Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Men jeg har på meg en enda morsommere t-skjorte i dag =/ ^^ Aha, nå vet jeg hva jeg skal se etter når jeg skal finne ut hvem du er. Se etter morsomme t-skjorter Seff, det kunne du gjort hele uka, det. I dag er den hvit, og så står det "MEGA LOLZ !!!!" på den. Skulle være lett, lykke til! Finner deg nokk, om jeg virkelig går inn for det Hei, als. Et lite tips. Hun sitter på den andre siden av midtgangen... Vet, såpass til info har jeg grabba til meg Endret 11. april 2009 av als Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er det noen her som skal ta taxi til beninstasjonen/bussholdeplassen (Statoil) i Nydal i morgen tidlig? Jeg skal og vil gjerne dele en taxi med noen så det ikke blir så dyrt. *PM* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) - No peppes gruppebilde? - No Guttersnipe Ivar gruppebilde? - No HW-rekka gruppebilde? Er jo bare et par sporty sjeler på rekka som stiller opp på noen bilder, sløvinger Folk drar hjem fra TG allerede? makan... TM: Om du blir forbigått i køen så må du ikke bare stå å smile søtt da vettø. PS! Sov-i-ro ( til å stappe i øra så man får sove på TG eller dempe skjærende musikk ) får man kjøpt på bensinstasjoner også. Endret 11. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 aa kom meg ikke bortom , somler med så mye Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Alle har vel husket å ta med svømmepropper til ørene? hehe Djiiis, wish I did, men er ikke så keen på å svømme sammen med 200 stk i et drittlite basseng som lukter ren avføring Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 TM:Om du blir forbigått i køen så må du ikke bare stå å smile søtt da vettø. Tror du jeg smilte søtt? Å nei, du! Denne jenta er glad i å demonstrere, og tro meg, jeg gir tydelig uttrykk for det når jeg er misfornøyd. Stirret sint på karene bak disken hele tiden, kremtet høyt, flyttet meg etter dem, la armene utover hele disken, sukket høyt, og så videre. Det var nok heller et tilfelle av kjønnsdiskriminering, tenker jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Pussig. Det var akkurat det jeg tenkte, også. Men så gikk jeg til gode gamle Partyshop, og der er de fine folk, så da ble jeg glad igjen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 We shall avenge you! Skal stirre stygt på dem når jeg går forbi neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Aner jeg planlegging til skikkelig massakre her? Isåfall, I'm in! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ser for meg avisoverskriftene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ser for meg avisoverskriftene. "Nerde-massakre ryster Hamar" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nettopp. Og hei, én for alle og alle for én og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå kjeder jeg meg faktisk på TG, det er første gangen.. Føles så feil. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er grillings ute Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har ikke noe grillmat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå