Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Komplett selger ikke noe nei. Tror datakjeden hadde 1 TB til 899,- husker ikke helt Hmm, kanskje det er et alternativ? Trenger i hvert fall mer enn 660GB lagringsplass, merker jeg... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, var ikkje bygd opp sånn i fjor ihvertfall, men dei har vel lært. Nei lurde fordi cam på gathering sida er nede for telling, og dei få eg kjenner som er på tg i år, ikkje er pålogga msn. Spesielt sjeldan at eine av dei ikkje er det. Wirelessen her nede har helt aids, derfor jeg ikke er på Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 diskene hos partyshop koster rett under tusenlappen. for 1TB. Kjøpte meg to i går Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, har ikke hatt noe trøbbel enda Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, da blir det sikkert minst èn sånn! Takker! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 da har jeg spurt crew om det med kåring av årets ryddigste rekke. det blir en konkuranse på det og noe form for premie. jeg ba de ta en extra kikk på hw rekka. ikke skuff de nå da. litt intern konkuranse blir det også, for de holder seg til ei rekke på enten fire eller ice, ikke over hele salen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvorfor gjorde du det? TM server oppe forresten om noen skal joine. Kukkrasp Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hvorfor gjorde du det? TM server oppe forresten om noen skal joine. Kukkrasp Og passordet er? Edit: Ser at den er vekke, men jeg lagde en ny en kalt "Hw-rekka teh game". Join if you want! Edit2: Nå er den borte, den også... Endret 9. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vi trenger tau! Kom til midtgangen ved HW-rekka om du vil bidra. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har tau...i...bilen. Husker ikke hvor tjukt det er, men har da dratt opp en bil eller to med det, høhø. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei, vi skal lynsje noen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei, vi skal lynsje noen Hvem da? Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da er jeg forhåpentlig vis tilbake. Oppdaterte Windows og HELLOOOOOO BSD! :/ men nå ser det ut som det er fikset. forhåpentligvis Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Generelt ustabil maskin og klient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå