Nevvis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Står på hylla over oss, vendt litt mye oppover. Kompisen min vil forresten ha endgame-sangen til dette spillet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Står på hylla over oss, vendt litt mye oppover. Snu den, da Bare pass på at ledningene stikker oppoiver, og ikke nedover mot hylla Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg synes jeg så noen fylle opp madrasser sammen med noen crew-folk. De stod borte med doene på den ene langsida (Går man fra scena er det til høyre...). Kanskje du får fyllt luft der? takk for tipset, men nå har jeg trimma lungene mine istede Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hehe, det er sikkert sunt... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) ETTERLYSNING Jernia-pose med dyne og to puter og tilhørnde trekk, alle med porsche-mønster. Om noen finner dette bare sett det ned ved row 38 seat 72, takk. Endret 9. april 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har eg rett hvis eg seier at TG er midlertidig utan nett? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Nei? infrastrukturen er bygd opp sånn at alle får oppkobling uansett. Endret 9. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, var ikkje bygd opp sånn i fjor ihvertfall, men dei har vel lært. Nei lurde fordi cam på gathering sida er nede for telling, og dei få eg kjenner som er på tg i år, ikkje er pålogga msn. Spesielt sjeldan at eine av dei ikkje er det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vel, jeg kan informere deg om at samtlige av mine bekjentskaper har falt noe inn og ut av msn, men at dette har vært i korte tidsperioder og de har logget inn nesten rett etter på, dette er ikke nok til at jeg vil definere det som et midlertidig brudd, mer en liten forstyrrelse en gang i blant. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får berre vente til dei våknar da Men synd at cam er nede, er jo det som er av det meir morosame for oss utafor. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Cam nede? La meg sjekke. Cam er ikke nede, men bildekvaliteten er en annen ting. Endret 9. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 What, funkar ikkje her. Bildeoppdateringen ihvertfall, live kan eg gje opp på med denne linja. Skal drepe telehor eindag. Nei det blir TG10 og håpe på enda meir linje som me ikkje klarar å utnytte! :!: Go påske HW-rekka, helsar til Hanky som var slik ein god nabo i fjor Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Go påske dere. Herregud for en kjedelig natt Trøtt som fy her i midten av skipet Skal vel legge meg snart Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, god påske til dere alle Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Happy easter! Forresten, noen som vet hva slags tilbud komplett, Partyshop osv har på harddisker? Skulle gjerne hatt meg et par TB-disker, men gidder ikke gå bort å sjekke... Så viss noen har vært å sjekket: Fortell! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har i det heletatt komplett.no noe de selger her? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er ikke sikker... Jeg har bare gått forbi, ikke egentlig sett etter hva som er der... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Komplett selger ikke noe nei. Tror datakjeden hadde 1 TB til 899,- husker ikke helt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Komplett har bare alt for mye å gi bort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå