Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Wheelie, gidder ikke gå bort til plassen din Sett på noe med litt trøkk a? Så får vi høre litt mer fra anlegget Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får refs fra han bak, rart egentlig. Spiller hver gang han er borte, som er ganske ofte Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 VI VIL HØRE METAL! Pantera - Walk Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Drit nå i han. Han har spilt som han vil frem og tilbake i hele dag. AC/DC stemmer jeg for, eller whitesnake. Evnt. Mors Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg syns vi ble enige om at alle skulle bestemme musikken Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Spil av denne: Alle blir fornøyde Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Breaking Benjamin!!! Om dere ikke har noe av dem kan samtlige sanger lastes ned av meg på DC++... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Breaking Benjamin!!! Om dere ikke har noe av dem kan samtlige sanger lastes ned av meg på DC++... Har we are not alone hjemme i hylla Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 ACDC - Black Ice - FLAC me has! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Breaking Benjamin!!! Om dere ikke har noe av dem kan samtlige sanger lastes ned av meg på DC++... Har we are not alone hjemme i hylla Koselig album... Men Phobia er jo sååå mye bedre, da... Gleder meg forresten til fjerde album kommer ut! Endret 9. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Breaking Benjamin!!! Om dere ikke har noe av dem kan samtlige sanger lastes ned av meg på DC++... Har we are not alone hjemme i hylla Koselig album... Men Phobia er jo sååå mye bedre, da... Gleder meg forresten til fjerde album kommer ut! Phobia er najs ja Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kaizers, Dream Theater og Mods Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 mene var det ingen som hadde elpumpe til luftmadrass? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg synes jeg så noen fylle opp madrasser sammen med noen crew-folk. De stod borte med doene på den ene langsida (Går man fra scena er det til høyre...). Kanskje du får fyllt luft der? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal ligge en monitor der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå