Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som kan ta et bilde av HW skjortene og poste dem her? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 SETE NUMMER PÅ WHEELMAN? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Han sitter helt ved midtgangen om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fy faen for et liv her!! Btw, det var jeg, SpecialForce som hilste på deg hjulmann. Noen som kan ta et bilde av HW skjortene og poste dem her? De er rosa og kewle, inside info Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå går det unna på nettverkskortet mitt =) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvor langt har Wheelman-gjengen kommet på hylla og anlegget sitt da? Gleder meg til å høre litt ordentlig lyd Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvor langt har Wheelman-gjengen kommet på hylla og anlegget sitt da? Gleder meg til å høre litt ordentlig lyd De har begynt å spille av litt musikk. Men de har ikke opp noe lerett. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvor langt har Wheelman-gjengen kommet på hylla og anlegget sitt da? Gleder meg til å høre litt ordentlig lyd De har begynt å spille av litt musikk. Men de har ikke opp noe lerett. Okey. Lerretet kommer opp senere, eller? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvor langt har Wheelman-gjengen kommet på hylla og anlegget sitt da? Gleder meg til å høre litt ordentlig lyd De har begynt å spille av litt musikk. Men de har ikke opp noe lerett. Hvem er DJ og har vedkommende last.fm? (Slik at jeg kan lese hva som blir spilt) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) slett ^^ Endret 8. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
username882 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) slett ^^ Endret 8. april 2009 av takZa Lenke til kommentar
Teddux Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 må nesten spørre her også om det er noen som har en fire-wire til usb kabel som jeg kan kjøpe eller låne ? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 må nesten spørre her også om det er noen som har en fire-wire til usb kabel som jeg kan kjøpe eller låne ? Går det a, bare en kabel adapter ? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lerrettet kommer nok ikke opp før i morgen. Aleks jobber med sin egen PC nå, så det er noen som har stått på her... Lenke til kommentar
Teddux Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 må nesten spørre her også om det er noen som har en fire-wire til usb kabel som jeg kan kjøpe eller låne ? Går det a, bare en kabel adapter ? ja altså få meg en vanlig usb kabel og en kabel adapter? får jeg det på party shop eller kunne du låne bort? jeg er ganske desperat ettersom alt jeg har av filer er på mine to eksterne hardisker så akkurat nå sitter jeg med windows og noen instalerte spill så enten får jeg tak i det jeg trenger på TG eller så må jeg vente til lørdag og kjøpe det fra elkjøp i hamar sentrum Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvem er det som sitter borti her og tegner i paint a? TM? Jaaaaa? Det er tross alt hand-in i morgen klokka 12! Beste compoen ever Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Han sitter helt ved midtgangen om jeg ikke tar helt feil. yess, takk, fikk fiksa skjorte ) når bli det bilde? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 SETE NUMMER PÅ WHEELMAN?Rad 38, midtgangen. Lett å se, grønn genser, sværrt anlegg, og svær skjerm Okey. Lerretet kommer opp senere, eller?Ja, asap. Når vi får litt mer lys. Hvem er DJ og har vedkommende last.fm? (Slik at jeg kan lese hva som blir spilt)Jeg, og nei desverre. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 ere noen som har en elpumpe til luftmadrass å låne meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg kunne også trengt en pumpe sånn utover natta en gang, om noen har å låne bort=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå