Ballestikk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mange på forumet nå =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen her inne som har peiling på å kjøpe spill over Steam med paypal? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg har.. min liste på 60 spill eller no er kanskje bevis nok ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som kan ta et bilde av HW skjortene og poste dem her? Og har noen link til et webcam som er oppe på TG nA (Viss det er noen). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg har..min liste på 60 spill eller no er kanskje bevis nok ? Iceman prøver å kjøpe L4D med paypal, men får bare beskjed om at faktureringsadressen hans ikke stemte overens med Norge som land. Vi har ikke anelse hvordan det kan fikses, vet du? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 plass sitter dere på? stikker innom... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 jeg har..min liste på 60 spill eller no er kanskje bevis nok ? Iceman prøver å kjøpe L4D med paypal, men får bare beskjed om at faktureringsadressen hans ikke stemte overens med Norge som land. Vi har ikke anelse hvordan det kan fikses, vet du? Your billing address doesn’t look like it matches up with your current country. Please contact support for assistance or use a payment method registered to your current address. plass sitter dere på? stikker innom... r38s60 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Og har noen link til et webcam som er oppe på TG nA (Viss det er noen). http://webcam.tg09.gathering.org/ TG sine egne webcam, bare 2 stk men... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg har..min liste på 60 spill eller no er kanskje bevis nok ? Iceman prøver å kjøpe L4D med paypal, men får bare beskjed om at faktureringsadressen hans ikke stemte overens med Norge som land. Vi har ikke anelse hvordan det kan fikses, vet du? Flere som sliter med dette ja.. Tror det funker hvis dere setter sverige som land.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) mulig å få hw rekka t-skjort selv om jeg ikke har bestilt? har loads of cash om det er viktig Endret 8. april 2009 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sitter du på hw-rekka olababe? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Alle som sitter på hw-rekka får den om de vil... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva med meg som ikke sitter på HW-rekka da? får ikke jeg? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er vitsen med HW-REKKE t-shirt hvis du ikke gidder å sitte med oss? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva er vitsen med HW-REKKE t-shirt hvis du ikke gidder å sitte med oss? Godt poeng! Men kan noen poste et bilde eller to av HW t-skjortene? Vil gjerne se dem Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sitter du på hw-rekka olababe? ja Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sitter du på hw-rekka olababe? ja Da har du rett på en HW-rekka t-shirt uten og betale. Gå bort til Wheelman. Han har skjortene. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Blæh, skulle til å dra opp den eksterne, men da var den eine "pinnen" på stikkontakten bøyd, faen da Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sitter du på hw-rekka olababe? ja Da har du rett på en HW-rekka t-shirt uten og betale. Gå bort til Wheelman. Han har skjortene. ah, konge kommer å henter jeg da ;D sete nummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå