Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Neida, det går for så vidt fint. Jeg har snakka med security i nesten to timer nå, og endelig funnet frem til denne plassen, fått opp hylla, og er stort sett fornøyd. Det var for mye stress å flytte alle som satt mellom der jeg egentlig skulle sitte og der denne ukjente kaoselskeren satte seg til at det var verdt det, så jeg tok bare den opprinnelige plassen hans... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Er det fredagen som blir den store "peppes-dagen"? Det ser jo slik ut utifra pollen, men kan noen bekrefte det og kanskje komme med info om "påmelding" e.l.? Takker! Edit: Sry dobbelpost... Endret 8. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kan noen poste et bilde av HW skjortene dere har fått? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvem er det som sitter borti her og tegner i paint a? TM? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvem snakker jeg med for hw-t-skjorte? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Snakk med Wheelman du, sitter ved mittganen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvem snakker jeg med for hw-t-skjorte? Wheelman kanskje? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I'm on my way, Wheelman! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I'm on my way, Wheelman! Har hørt at det har han som har skjortene. Så løp alt du kan! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Er det noe liv på HW rekka nå da? . Og er det et webcam oppe nå? Vil gjerne se hvordan det er. Sorry dobbelpost forresten. Endret 8. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Yay, der var t-skjorta i boks! Takker så mye, TøseGuri! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som kan ta et bilde av HW skjortene og poste dem her? Og har noen link til et webcam som er oppe på TG nA (Viss det er noen). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Neida, det går for så vidt fint. Jeg har snakka med security i nesten to timer nå, og endelig funnet frem til denne plassen, fått opp hylla, og er stort sett fornøyd. Skjønner tankegangen din, men jeg synes fortsatt du burde prate med security. Du trenger jo ikke flytte deg, bare sørge for at toskene som stjal plassen din blir straffet. Slik skal ikke skje, det ødelegger for mange på rekka. Det er rett og slett skikkelig dårlig gjort. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Særdeles tynt befolket HW-rekka DC-hub på 87.76.38.164, kom dere inn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skal komme inn:D er det den bare for HW rekka? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Skal komme inn:D er det den bare for HW rekka? Neida, men det er her den står. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Særdeles tynt befolket HW-rekka DC-hub på 87.76.38.164, kom dere inn. Får jeg være med på hubben selvom jeg ikke er på TG eller? Er der inne nå. Men kan gå ut viss du bare vil ha folk fra TG der Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Dette liker jeg, jada, alt lovlig Endret 8. april 2009 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå