Elanee Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg kan skaffe dere evt gå å spør wheelman og gjengen selv Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det en egen Hw-rekka hub til DC i år slik som i fjor? Eneste jeg vet om hittil er tgdc09.no-ip.org Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da er jeg her ;o) seat 23, kom t-skjortemannen Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hilser til alle på HW-rekka og TG forøvrig, spesielt til WheelMan og TøseGuri som ga meg en tskjorte selvom jeg ikke sitter der! Klem fra row 55! ^___________^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Da er jeg på plass i skipet. Sto over en og en halv time i kø for å få skjekket inn. Hvor lenge sto dere, og når kom dere? Sto vel litt over en time i kø, fikk på meg båndet like etter ni, tror jeg. Andre var ikke like heldige, dessverre. PTN-tull -.- Faen, så late dere er. Hva med å gå for å finne t-skjorter selv? Endret 8. april 2009 av bazukh Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det dere som satt igang arne roping istad eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 da var jeg på plass også rad 56.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg gjentar meg selv fra #hw-rekka, jeg. Noen som har noe å henge opp banneret med? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 ? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 MacGyver: "If I had some duct tape, I could fix that." Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Da var jeg omsider operativ jeg også. Helvetes PTN-møl, glad jeg klarte å snike i køa, sparte sikkert en time-halvannen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg gjentar meg selv fra #hw-rekka, jeg. Noen som har noe å henge opp banneret med? jeg har gaffa og strips dere kan få Endret 8. april 2009 av aklla Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Syns det er så kos å se HW-rekka fly rundt med de søte t-skjortene sine... bare synd jeg ikke sitter der i år.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ooog da var jeg på plass, etter JÆVLIG mye styr... Noe feil med plasseringen, så jeg sitter nå på sete 4 rad 38... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Søte? De er jo litt søte da, eneste gangen jeg i år jeg kommer til å gå i rosa^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ooog da var jeg på plass, etter JÆVLIG mye styr... Noe feil med plasseringen, så jeg sitter nå på sete 4 rad 38... WTF? Du skulle jo på seat 16 eller noe. Om bare steam hadde vært litt mindre kranglete på Paypal-betaling nå, så hadde alt vært i boks. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Søte? De er jo litt søte da, eneste gangen jeg i år jeg kommer til å gå i rosa^^ Samme her. ^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ooog da var jeg på plass, etter JÆVLIG mye styr... Noe feil med plasseringen, så jeg sitter nå på sete 4 rad 38... WTF? Du skulle jo på seat 16 eller noe. Om bare steam hadde vært litt mindre kranglete på Paypal-betaling nå, så hadde alt vært i boks. Eg skulle egentlig sitte på seat 19, men en eller annen luring hadde kommet og satt seg 3-4 plasser ved siden av, så alle er forskjøvet... Jeg sitter nå i hvert fall på sete 4, rad 38 hvis noen vil snakke med meg... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ooog da var jeg på plass, etter JÆVLIG mye styr... Noe feil med plasseringen, så jeg sitter nå på sete 4 rad 38... WTF? Du skulle jo på seat 16 eller noe. Om bare steam hadde vært litt mindre kranglete på Paypal-betaling nå, så hadde alt vært i boks. Eg skulle egentlig sitte på seat 19, men en eller annen luring hadde kommet og satt seg 3-4 plasser ved siden av, så alle er forskjøvet... Jeg sitter nå i hvert fall på sete 4, rad 38 hvis noen vil snakke med meg... Hvis det er et problem, ta det med security. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå