Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg på plass i skipet. Sto over en og en halv time i kø for å få skjekket inn. Hvor lenge sto dere, og når kom dere?

Sto vel litt over en time i kø, fikk på meg båndet like etter ni, tror jeg.

Andre var ikke like heldige, dessverre. PTN-tull -.-

Faen, så late dere er. Hva med å gå for å finne t-skjorter selv?

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Ooog da var jeg på plass, etter JÆVLIG mye styr... :ermm: Noe feil med plasseringen, så jeg sitter nå på sete 4 rad 38...

WTF?

Du skulle jo på seat 16 eller noe.

Om bare steam hadde vært litt mindre kranglete på Paypal-betaling nå, så hadde alt vært i boks.

Lenke til kommentar
Ooog da var jeg på plass, etter JÆVLIG mye styr... :ermm: Noe feil med plasseringen, så jeg sitter nå på sete 4 rad 38...

WTF?

Om bare steam hadde vært litt mindre kranglete på Paypal-betaling nå, så hadde alt vært i boks.

Eg skulle egentlig sitte på seat 19, men en eller annen luring hadde kommet og satt seg 3-4 plasser ved siden av, så alle er forskjøvet... :confused: Jeg sitter nå i hvert fall på sete 4, rad 38 hvis noen vil snakke med meg... ;)

Lenke til kommentar

WTF?

Eg skulle egentlig sitte på seat 19, men en eller annen luring hadde kommet og satt seg 3-4 plasser ved siden av, så alle er forskjøvet... :confused: Jeg sitter nå i hvert fall på sete 4, rad 38 hvis noen vil snakke med meg... ;)

Hvis det er et problem, ta det med security.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...