Nargon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gøran,Pål,Kristian og Kenneth er ankommet. sto 2 timer i regnet. et under det gikk bra. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg er sulten.. har ikke spist på 2 dager:P...fult kjør hele veien:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da er jeg på plass i skipet. Sto over en og en halv time i kø for å få skjekket inn. Hvor lenge sto dere, og når kom dere? Jeg var her litt over klokka ti, og sto faen skjære meg i kø i fire timer. Tortur, sier jeg dere! Nå må jeg skifte sko og bukse og til og med undertøy fordi jeg er tvers igjennom våt. Takk så mye, Hummel-regnjakke Godt å være tilbake i skipet, da. Gud bedre <3<3<3<3 Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ah, da var vi endelig på plass Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sitter her nå... Endelig faen meg 2 timer i kø... -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Etter over 2 timer i kø er vi klissvåte på plass i skipet... Vell, ikke fult så våte lengre, og har vell vært inne ett par timer, men ikke på nett før nå^^ Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har heller ikke fått t-skjorte Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 trenger t-skjorte jeg og... =/ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 To timer i kø!? Vi som kom i ti-tida sto i kø fram til to, holdt på å ta selvmord.. Så vondt i bena og alt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 ser ut som man må gå å hente i år. hvor er det t-skjortemannen sitter? Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er der ikke mer t-skjorter? Heldigvis har jeg en Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 To timer i kø!?Vi som kom i ti-tida sto i kø fram til to, holdt på å ta selvmord.. Så vondt i bena og alt Jau, men synes Medic-crewet gjorde ventingen en del lettere. Regntøy (som så mer ut som søppelsekker) og frukt Große danke til de! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Reporing in! Lurer på hvem som har skjorter og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Wheelman har skjorter =) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Den som har T-shirts, plassen min finner du i siggen. Men kommer nok ikke til å bruke den før i morra, har hvit skjorte og rødt holo-slips akkurat i dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det en egen Hw-rekka hub til DC i år slik som i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå