Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men... jeg trives jo best i jeans uansett. Satser på å heller ta en kjole eller to hvis det blir ukomfortabelt.
Hmm med tanke på nicket så stemmer jeg for en kjole eller tre... hmmm

Feil. Jenter skal gå i like digge bukser som gutter, og jeg akter å subbe rundt i joggebukse minst én dag. Jeg legger derimot masse sjel i overkroppbekledningen, det er tross alt den som er viktig :fun:
Uhm... det kan se ut som jeg må ta meg en tur og se på "hw-rekka" afterall....

Men over til mindre distraherende emner, nå denne våren...

Iste poser var et genialt forslag(har en del av det i kjøleskapet om sommeren) og vesentlig sunnere enn brus. Selv hadde jeg nok gått for vann fra springen til tørstedrikke(vi er privligerte i norge), brus på Peppes og den slags "lørdagskos" og iste for noe med litt smak.

Da har man hentet campingvogn, satt opp hylle, tatt fra hverandre hylle og bærer straks alt ut i bilen og stikker utover, blir digg med grilling og pils på parkeringsplassen i kveld :thumbup:
Her observerer man den rette spiriten hehe. Fasan jeg synes det burde vært en 25/30+ rekke på et såpass landsdekkende og stort arrangement.

Men på den annen siden kan det også sikkert være noe slitsomt å sitte innestengt i en slik hall med mange tusen selvanntennende testosteron bomber når man ser på kommentarene til TheMartine og HoppendeFordeler her. Neste gang jeg er i drammen skal jeg lokalisere HB-i-Hvitt og dytte ut i drammenselven igjen.

Kos dere! Jeg skal tenke på dere når jeg sitter på verandaen med en iskald pils og sol :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...