Glufsa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da har vi arrived hos mellomstasjonen - mah house. Klokken 07:00 i morgen tidlig går turen videre mot o store vikingskip Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 sykt så det reiner nå ... til og med partyteltet lekker:S Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 slå på mobilen da for svarte enn den som ringte meg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Men... jeg trives jo best i jeans uansett. Satser på å heller ta en kjole eller to hvis det blir ukomfortabelt.Hmm med tanke på nicket så stemmer jeg for en kjole eller tre... hmmm Feil. Jenter skal gå i like digge bukser som gutter, og jeg akter å subbe rundt i joggebukse minst én dag. Jeg legger derimot masse sjel i overkroppbekledningen, det er tross alt den som er viktig Uhm... det kan se ut som jeg må ta meg en tur og se på "hw-rekka" afterall.... Men over til mindre distraherende emner, nå denne våren... Iste poser var et genialt forslag(har en del av det i kjøleskapet om sommeren) og vesentlig sunnere enn brus. Selv hadde jeg nok gått for vann fra springen til tørstedrikke(vi er privligerte i norge), brus på Peppes og den slags "lørdagskos" og iste for noe med litt smak. Da har man hentet campingvogn, satt opp hylle, tatt fra hverandre hylle og bærer straks alt ut i bilen og stikker utover, blir digg med grilling og pils på parkeringsplassen i kveld Her observerer man den rette spiriten hehe. Fasan jeg synes det burde vært en 25/30+ rekke på et såpass landsdekkende og stort arrangement. Men på den annen siden kan det også sikkert være noe slitsomt å sitte innestengt i en slik hall med mange tusen selvanntennende testosteron bomber når man ser på kommentarene til TheMartine og HoppendeFordeler her. Neste gang jeg er i drammen skal jeg lokalisere HB-i-Hvitt og dytte ut i drammenselven igjen. Kos dere! Jeg skal tenke på dere når jeg sitter på verandaen med en iskald pils og sol Endret 8. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da er jeg på plass i skipet. Sto over en og en halv time i kø for å få skjekket inn. Hvor lenge sto dere, og når kom dere? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vi sto i overkant av en time, og kom inn klokka ni! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Stod ca en time. Nå er alt oppe og på plass, så skal bli godt med noe å spise! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kom inn rundt 10, etter å ha stått i kø en times tid. Ble også intervjuet av TV Innlandet Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kom med toget på Hamar klokken 9. 3 og en halv time, sitter jeg nå endelig på HW-rekka Utrolig deilig å endelig komme inn, etter et par timer i kø. Mitt første TG. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Blir det HW-rekka t-shirt i år også? Må nesten ha en sånn hvis det er nok til at jeg også kan få en! Har ikke fått tak i siden 06 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Noen som har laget noe HW-Rekke .. errr,IRC kanal? Endret 8. april 2009 av HansGeorg Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Takker. Dere får si ifra der inne om dere er lei musikken vår. Kjedelig å skulle irritere noen som sitter på rekka. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som har peil på noen TG-hubber til DC++? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da har jeg kommet på plass Noen DC++ servere oppe? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Orker ikke lese gjennom alt, uansett, nå har jeg ankommet! Hvis du vil hilse på meg sitter jeg på rad 39 sete 22/23.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå er kamera oppe igjen. Deler av HW-rekka er med på det ene Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Når skal vi ut å spise pizza og hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå