Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hans Georg: Jeg vil gjerne at du og Simen tar med dere anlegg i år igjen. :thumbup: Satt mitt i lydlinjen i fjor, og hørte like godt etter TG. Dersom dere skal ta med mer, kanskje vi til og med klarer å utkonkurere de som var 10m foran oss. (DE spilte JÆVLIG høyt noen ganger.)

Men kan også være en god ide med øreplugger og hørselværn, det fungerte bra i fjor i hvert fall, selv om jeg fremdeles hørte musikken tydelig.

Den er notert! Skal prøve å fikse så vi kan bli HØRT på TG :)

Jeg syntes ikke lyden var noe problem, men så satt jeg ikke midt i skuddlinjen heller da... Bare dere spiller bra musikk så. ;) (Ikke det at jeg har så mye jeg skulle ha sagt, jeg som ikke skal være der en gang, men HW-rekka må jo ikke bli kjent for å spille crap. :p ) Jeg likte konseptet med å komme med ønskelåter via IRC. :)

Ønskelåter via irc vil bli mulig i år også. Samt at vi skal prøve å være litt flinkere på å oppfylle de mer sære ønskene, sånn som Surfinbird, Nintendotracks og sånn :)

Lenke til kommentar

HansGeorg, ikke noe vondt ment, men prøv å sett hylla deres på riktige plasser i år. Vi hadde en person som måtte sitte på andre siden av dere siden dere hadde satt dere feil, så dere ikke måtte skyve hyllene og høytalerne en plass bortover :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar
HansGeorg, ikke noe vondt ment, men prøv å sett hylla deres på riktige plasser i år. Vi hadde en person som måtte sitte på andre siden av dere siden dere hadde satt dere feil, så dere ikke måtte skyve hyllene og høytalerne en plass bortover :p

Det får du videreformidle til TG Crew som hadde lagt arkene feil! Beklager, men å flytte 300kg ferdig rigga utstyr skjer ikke når det er rush og andre skal på plass, skjønte at vi dreit oss ut på plasseringene våre, men håper det slipper å bli noe problem i år :)

Lenke til kommentar
Forresten, brodern vil ha med en klassekamerat fra ungdomsskolen, så som om det er greit legger jeg beslag på 3 plasser.

"Det er bare broen min som maser som faen på at han skal ha med en kompis!
For å sitere ham :whistle:

Det går greit, men jeg blir nødt til å kappe av en valgfri lillefinger fra hver av dere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...