Glufsa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hallå. Vil gjerne melde meg på HW rekka om det er flere ledige plasser Les 1. post for instruksjoner... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Seatmap der hw-rekka var i fjor: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Var vi hele nøyaktig hele rekka eller var det noen ukjente folk på noen av kantene? På vår kant (nede til venstre) var alle på HW-rekka. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Var vi hele nøyaktig hele rekka eller var det noen ukjente folk på noen av kantene? På vår kant (nede til venstre) var alle på HW-rekka. Det var vel et par ukjente, samt et par ledige seter, men vi var så godt som hele rekka. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hans Georg: Jeg vil gjerne at du og Simen tar med dere anlegg i år igjen. Satt mitt i lydlinjen i fjor, og hørte like godt etter TG. Dersom dere skal ta med mer, kanskje vi til og med klarer å utkonkurere de som var 10m foran oss. (DE spilte JÆVLIG høyt noen ganger.) Men kan også være en god ide med øreplugger og hørselværn, det fungerte bra i fjor i hvert fall, selv om jeg fremdeles hørte musikken tydelig. Den er notert! Skal prøve å fikse så vi kan bli HØRT på TG Jeg syntes ikke lyden var noe problem, men så satt jeg ikke midt i skuddlinjen heller da... Bare dere spiller bra musikk så. (Ikke det at jeg har så mye jeg skulle ha sagt, jeg som ikke skal være der en gang, men HW-rekka må jo ikke bli kjent for å spille crap. ) Jeg likte konseptet med å komme med ønskelåter via IRC. Ønskelåter via irc vil bli mulig i år også. Samt at vi skal prøve å være litt flinkere på å oppfylle de mer sære ønskene, sånn som Surfinbird, Nintendotracks og sånn Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) HansGeorg, ikke noe vondt ment, men prøv å sett hylla deres på riktige plasser i år. Vi hadde en person som måtte sitte på andre siden av dere siden dere hadde satt dere feil, så dere ikke måtte skyve hyllene og høytalerne en plass bortover Endret 5. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 HansGeorg, ikke noe vondt ment, men prøv å sett hylla deres på riktige plasser i år. Vi hadde en person som måtte sitte på andre siden av dere siden dere hadde satt dere feil, så dere ikke måtte skyve hyllene og høytalerne en plass bortover Det får du videreformidle til TG Crew som hadde lagt arkene feil! Beklager, men å flytte 300kg ferdig rigga utstyr skjer ikke når det er rush og andre skal på plass, skjønte at vi dreit oss ut på plasseringene våre, men håper det slipper å bli noe problem i år Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg blir antagelig å finne på HW-rekka i år, men må først få avklart at jeg helt sikkert skal på TG 09! Det er ikke viljen det står på, så antagelig går det i ordning! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Iceman! ta å skriv meg på i parantes.. må høre med sjefen, om jeg blir sponsa osv men ja.. Redsword (THe sexy one) i parantes. <3 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Iceman! ta å skriv meg på i parantes.. må høre med sjefen, om jeg blir sponsa osv men ja.. Redsword (THe sexy one) i parantes. <3 Nei. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 joooo'e!!! :'( LES første post! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Forresten, brodern vil ha med en klassekamerat fra ungdomsskolen, så som om det er greit legger jeg beslag på 3 plasser. "Det er bare broen min som maser som faen på at han skal ha med en kompis! For å sitere ham Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Forresten, brodern vil ha med en klassekamerat fra ungdomsskolen, så som om det er greit legger jeg beslag på 3 plasser. "Det er bare broen min som maser som faen på at han skal ha med en kompis! For å sitere ham Det går greit, men jeg blir nødt til å kappe av en valgfri lillefinger fra hver av dere Lenke til kommentar
redsword Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 joooo'e!!! :'( LES første post! jeg liker IKKE å lese første post.. lol!! jeg og Iceman har en form for ironisk humor? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 joooo'e!!! :'( LES første post! jeg og Iceman har en form for ironisk humor? Nei, jeg hater deg ganske dypt og inderlig. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 jamen ble vi ikke enige om at jeg hata deg da?! :O Lenke til kommentar
username882 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Blir vel mest sannsynlig HW rekka i år. Får se hvordan det blir når bilettene kommer ut Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har noen peiling på kortid bilettene kommer ut ? :o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) NEI Endret 8. januar 2009 av basskuk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå